2024年8月17日星期六

極上大瀛喜日本料理 @ 官塘 ( 17-AUG-2024 )

冷盤


前菜


小食

雪糕都吸引


生果同沙律菜


飲品雒類都多   但雪櫃唔夠凍呢


口水雞好似幾好味咁   不過唔知佢有無再 Re-fill


炸物


豉汁蒸鱔


後排係甜品櫃


D24 蘇丹王榴槤蓉


食咗啲小食先


里奧大人食嘅


炸榴槤球


鰻魚


刺身


都唔記得咩壽司


蒜蓉焗生蠔


燒羊架


兒生女嘅燒羊架好似燒得靚啲咁   哈哈


榴槤


三文魚籽壽司


芒果小丸子布甸


炸蝦 & 炸蟹捧天婦羅


金磚鵝肝


之後再叫蒜蓉焗生蠔 Share 食   上菜真係好快呢   所以成枱係食物   


鵝肝多士


蒜蓉焗扇貝


再嚟榴槤   今晚食咗 6 嚿榴槤   好滿足呀


細細件嘅海膽手卷


Macaron 味道好味呀   甜甜酸酸咁   里奧大人就食咗 2 杯士多啤梨味雪糕   其實佢係拎 1 杯比我   不過我話唔想食雪糕


( 17-AUG-2024  SAT )

今朝同里奧大人食早餐   因為家姐今朝去洗牙要好晏先番到屋企   所以我話唔入去 lu ~



食完早餐就大清潔屋企   我特登唔開冷氣添呀   真係做到爆汗   勁爽呀 ~

做到 12 點   真係夠皮喇   所以即沖涼抖下 ~

里奧大人打嚟問我喺邊 ?!   我話屋企   佢話咁早 ?!   佢以為我去完家姐屋企番嚟呀   咁又係嘅   基金上我真係好少星期六 Off 喺屋企   哈哈 ~

估唔到做咁多嘢又唔餓喎   里奧大人仲要 1 點幾放工   所以 2 點先食嘢呀 ~


里奧大人瞓晏陣覺   我就睇 Youtube 啦   差唔多 4 點半就出發去官塘喇   我哋遲咗 15 分鐘先到呀 ~

今日姑奶生日   所以我哋 10 大 2 小同佢慶祝生日 ~

放題時間係 5 點到 7 點   但好似 6 點半係最後點餐 ~  

咁我幫里奧大人點嘢食   佢姐夫話點解自己唔點   要老婆幫佢點嘢食 ?!   里奧大人話我係佢米飯班主   佢又知我口味   唔駛點嘢就有得食都係一種福氣   佢姐夫當堂無聲出   哈哈 ~

里奧大人真係除咗唔可以樣樣炸嘢同生嘢   基本上佢咩都會試下   同埋雖然係放題   我都係想食嗰幾樣之嘛   所以根本上係無難度   哈哈 ~

兒生女個老公講水姑啲嘢仲搞笑   依家真係個個都當笑話咁講   係得佢哋兩個活喺自己世界當中囉 ~

班後生真係好食得   兒生女食咗 7 件鵝肝同幾嚿榴槤   佢話食榴槤都會燥熱   我同佢講話如果發燒就要喺群組講   我都會報上體溫   哈哈 ~

今晚食下傾下好開心呀   不過食嘅時候真係比較趕   因為樣樣一次過嚟哂   張枱又細   唔食又放唔到其他囉 ~

7 點唔夠都走人喇   我同里奧大人行 APM   里奧大人去 MUJI 買咗 3 件裇衫   特價 $128 一件咋   MUJI 質料好呀   依家撞正特價更加要買啦   咁我又望下女裝   比我買到條 One Piece   所以里奧大人成日話我   佢買嘢我又會買到嘢   呵呵 ~

咁順便買零食比家姐同榴槤   本來我話送比里奧大人生日禮物   但我話我買咗件 One Piece   所以都係佢比錢好啲   哈哈 ~

里奧大人好鍾意 Sho-Chan 系列 Icon 㗎   佢話呢個袋無拉鍊   如果唔係買比我   反而我話唔買   因為我驚之後好快唔鍾意佢呀   哈哈


呢個大 Cushion 好似百幾蚊   里奧大人話唔要呀 


忍者打扮好得意


里奧大人話送個盲盒比我   話個個都得意   不過我話 $98 好貴   所以唔買呀


草泥馬係得意嘅




里奧大人話我真係好鍾意黃色公仔   我認㗎


頭大身細好得意


行多陣就搭車   番到屋企都 9 點   但里奧大人就要番公司做一陣嘢先番屋企 ~

沖埋涼就睇下 Youtube   里奧大人 10 點先番到嚟   拿拿聲叫佢沖涼休息喇 ~

買比榴槤同家姐嘅零食


我同里奧大人講食咗榴槤   個人好似有番啲氣咁呀   因為呢個星期個人真係無咩氣咁㗎 ~

對手好痛呀   係痛到想喊   今日做大清潔太出力喇   次次都係夜晚先痛 ~

食到咁飽唔敢咁早瞓   所以今晚差唔多 11 點幾先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言