2024年8月2日星期五

芝士肉鬆芝麻餐包 + 粟米 ( 2-AUG-2024 )



( 2-AUG-2024  FRI )

感恩一覺瞓天光呀   7 點 19 分都起身了 ~

早餐食芝麻餐包搽醬占   都幾好味㗎 ~


菇場唔忙   但食飯前先嚟忙   不過點都係食完飯先搞得掂㗎喇 ~

今日用防藍光電腦屏幕罩   同事經過好似見到出奇蛋咁   我好多時用啲新嘢   佢哋個個都好好奇咁   好搞笑囉 ~

Lunch Time 出去等 Lift   阿蟲就入門口見到我   之後話夠鐘食飯喇 ?!   我話唔夠鐘點敢出去呀   同埋當時已經係 12 點 47 分啦   講到好似我早出去咁   哈哈 ~

買埋雞翼酸辣米線就番菇場   今日唔係咁想出去行   同埋個天又暗暗哋   我又無着水靴   所以都係早啲番菇場好喇 ~


里奧大人今晚約咗媚媚去旺角食飯   所以我就一早約咗家姐   但佢重感冒就唔同佢食飯啦   最搞笑佢話好唔開心呀   仲諗住帶妳去食好嘢   但自己唔爭氣病咗   我話駛咩唔開心呀   病咗咪病咗囉   最緊要休息快啲好番就真 ~

咁我都忍唔住比冰姑聽下家姐兩段錄音   佢以為家姐病到聲都變埋   之後我比番家姐當日把正常聲佢聽   哈哈   佢一講到無得同我食飯就好唔開心   又再話同唔到我食好嘢   我都問佢   其實妳想同我食咩好嘢呢 ?!   佢話未諗喎   哈哈哈哈   佢好搞笑啦   特登想同我兩個人食   叫姐夫出去同朋友食飯呀 ~

唔忙就繼續 Skype 到放工   唔係會好悶呢 ~

放工要去搞啲嘢   不過有啲問題   要一陣再搞   所以番屋企食嘢先 ~

經過 Circle K 就去買 HERSHEY'S 特濃朱古力甜筒   因為 $12 都抵   原價要 $22 㗎   咁家姐朝早已經 Send 張 Poster 比我知㗎喇   之後影比家姐睇我買咗 4 支   佢話估唔到我會食特濃朱古力味   我話係妳叫我買嘅   佢話我無叫妳買   我係比妳睇下啫   哈哈 ~

咁我間唔中就會幫佢喺 FB 同 IG 追蹤啲專頁   呢期我鍾意福寶   就會幫佢追蹤埋福寶嘅嘢   佢都奇怪點解突然咁多福寶出現   咁再之前幫佢追蹤個超市專頁   依家佢日日睇   話搞到佢成日好想買嘢   哈哈 ~

每樣 2 件   家姐又跟我咁買   呵呵


等埋里奧大人食完飯   又要再同佢去搞啲嘢   咁我比里奧大人睇下甜筒張相   問佢食唔食 ?!   佢話都好喎   買 5 支   買完就再同佢講其實我都買咗 4 支   因為佢好少話買嚟食嘛   難得又做半價   所以買多啲囉 ~

咁我話我拎住番屋企都得啦   佢話咪搞   我對手咁熱   未番屋企都已經溶哂   哈哈 ~

沖埋涼就睇埋羽毛球混雙金牌戰   又係好緊張 ~

依家係細雪櫃   所以連冰格都好少位   買得雪糕就要清咁啲雞扒   要有策略㗎


即買即食其實係最好   因為好味可以再買嘛


睇下 BAO Family 輕鬆下先   所以 11 點半先瞓呀 ~

2 則留言:

  1. Emmm黍米的碟 好有港觉啊 南洋风情啊😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢套杯碟 係去新加坡買嘅第一件手信嚟㗎 見到佢就好似見到妳咁 哈哈

      刪除