2024年8月26日星期一

泡菜汁豚肉鍋 (外賣) ( 26-AUG-2024 )



( 26-AUG-2024  MON )

今朝瞓到 10 點半起身   里奧大人要幫菜仔影相   所以都唔陪我食早餐 lu ~

早餐食甜餐包夾芝士   依家唔係咁想食芝士   好在仲有 1 包要清咋 ~


食完再食藥   之後開機洗衫 ~

瞓下覺又睇下 Youtube   里奧大人就買埋午餐番屋企   原來都已經 3 點了 ~

里奧大人話食豬扒飯   我第一個反應話又豬扒飯 ?!   之後佢都話唔知食咩好   咁我話是但啦   最緊要佢鍾意食就得   同埋佢成日膝來滕去都攰   我都唔敢咁多要求喇 ~   


唔知係咪食咗粒好勁嘅特效藥   隔咗一陣就搞肚痛但無力去廁所   之後覺得係要暈嗰隻   所以大聲叫里奧大人入嚟   我攬住佢之後話好暈   之後都唔知發生咩事 lu ~
   
我起身時聽到有人叫醒呀醒呀   佢話我突然 "嘻嘻" 聲就無哂知覺   大約暈咗十幾秒左右   之後我就醒喇   我醒嘅時候   聽到有人大叫醒呀醒呀 ~

之後全身係冷汗   拿拿聲坐喺梳化   又瞓咗個幾鐘 ~

今晚唔太餓   咁啱里奧大人又要喺屋企補影相   影咗個幾鐘   所以 8 點半先去買晚餐 ~

食完抖陣就沖涼洗頭   抖陣就食月餅 ~


睇多陣 Youtube   今晚 10 點 20 分瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言