2024年8月4日星期日

生炒骨 (外賣) ( 4-AUG-2024 )

食剩 12 粒   又要留番聽晚食 lu


( 4-AUG-2024  SUN )

感恩瞓得都唔錯   所以今朝可以同里奧大人一齊食早餐 ~



食完就去佢公司幫手   咁榴槤話有嘢比我同阿妹   我就好奇怪   關我咩事   之後阿妹話我都係同佢係一個部門   哈哈 ~

幫到 10 點幾就要番自己教會幫手   感恩今朝都好精神呀   始終膝來膝去加上天氣又熱   個人會好易攰呢 ~

搞掂都 1 點半   咁我買埋午餐就番屋企 lu ~

京都骨拚魚香茄子飯


尖椒炒豬腸拚椒鹽骨飯


留番今晚食


我見綠豆沙 $16/2 碗好抵   又好多料咁   所以忍唔住買咗 4 碗 


食完就同里奧大人網上散拜   之後睇陣 Youtube 又抖下 ~

榴槤請我食月餅   紫人就請我食韓國薯片


水姑 5 點鬆啲就嚟車埋我哋一齊去機場   佢居然又係一大喼一細喼番澳洲   佢成日買咁多嘢   我話其實喺澳洲買都得啦   佢話澳洲買得貴   咁咪試另一個牌子囉   唔係一定永世用死一隻家嘛   咁人哋唔出   咪一世唔駛用 ?!

咁 Check-in 完就去食嘢   因為我買咗晚餐   所以我哋唔食嘢   就咁飲嘢算喇 ~

今日我買兩餸飯   里奧大人叫我買多盒餸   咁我無問題啦   之後佢唔醒起今晚要送機   我買嘅時候又無諗咁多家嘛   如果無買就可以一齊食晚餐囉 ~

食下傾下   水姑買咗車 Cam 番澳洲   里奧大人覺得奇怪啦   佢話新車未有車 Cam   之後里奧大人更加愕然   我上網 Check 佢買嘅型號   我睇完嚇一跳   里奧大人再搵   更加嚇一跳   對住佢哋兩公婆真係無嘢好講 ~

鐵板京川蝦球炒雙面黃 ($128) - 份量超級少   真係一個人食都唔夠飽


水姑話朋友買比佢   叫佢記得睇   我真係替佢可悲


睇咗 Apps 係 7 點半開車   但巴士站已經上哂人   我同里奧大人即跑啦   本身係慢慢行家嘛   我哋上咗車就開喇   再望下手機係 7 點 29 分呀   如果慢咗一步上車   我哋就要等 35 分鐘喇 ~

番到屋企即預備晚餐啦   叫里奧大人沖涼先   搞掂好就到我沖涼喇   今晚一定唔會食到出汗   所以沖埋涼先食   今晚 9 點 10 分先食飯   真係好夜   哈哈 ~

是日晚餐 - 生炒骨 (外賣)

生炒骨 (外賣) - 剩買一盒餸都唔錯   盡咗力食剩 10 嚿   又要留番聽晚再食過 ~

今晚睇男單乒乓球金牌戰   之後睇女子高低槓   睇完就燜冬菇   真係好少咁夜燜嘢   哈哈 ~

搞掂哂就睇男雙羽毛球金牌戰   又係睇到好緊張呀   之後望下手機   原來已經 11 點 45 分喇   無諗過今晚睇咁耐添 ~

沒有留言:

發佈留言