2024年8月7日星期三

明明館 @ 紅磡 ( 7-AUG-2024 )

南乳豬扒菜飯 & 南乳雞翼菜飯


菜飯真係好好食   自己整到就好了


( 7-AUG-2024  WED )

尋晚去完廁所   感恩都好快瞓得番 ~

早餐食甜餐包搽醬占   其實喺屋企食早餐都好舒服   可能開咗冷氣啦   點食都唔會出汗   哈哈 ~


食完早餐再煲薑茶比自己   搞掂就番工喇 ~

菇場唔忙   都係 Skype 過日晨 ~

Lunch Time 出去解凍先   今日去遠少少買雞翼重慶紅薯粉   行去嘅時候唔覺熱   但買完行番菇場就覺得好熱喇   原來來回都要 25 分鐘   我要抖陣先食得呀   我唔想流住汗食   人哋唔知以為碗嘢好辣   哈哈 ~


唔忙繼續 Skype   但無啦啦好眼瞓呀   我估味精重   因為平時番到菇場都流哂汗   但就唔會眼瞓囉   咁依家又少咗個午餐選擇 lu ~

里奧大人今晚 6 點開會   咁我放工都去睇中醫喇   好似好耐無睇咁 ~

醫師話我血氣好咗   一個月再嚟睇就可以   或者得閒先嚟睇   但唔駛咁密   所以我覺得佢好有醫德   哈哈 ~

有人整甜品比里奧大人公司   頂爺又預埋比我食   實在太好喇   最搞笑係里奧大人話記得食呀   因為等埋佢要好夜食飯   食啲蛋糕頂住肚先


影得唔好添   呢件係自家制印尼甜品   係非常非常之好味道呀


里奧大人 7 點 45 分開完會   咁我都出門口了 ~

食完飯就番屋企   開埋機洗衫就沖涼 ~

熨咗幾件衫就要抖   因為條腰好痛呀   咁留番聽晚比里奧大人熨喇 ~

睇下 Youtube   今晚里奧大人 10 點鬆啲就瞓   我就睇埋 BAO Family   差唔多 10 點 40 分先瞓 ~   

沒有留言:

發佈留言