2024年8月3日星期六

特色風味辣香濃郁羊肉羊渣麵 + 粉粿綜合凍 (外賣) ( 3-AUG-2024 )

特色風味辣香濃郁羊肉羊渣麵 ($48) - 里奧大人揀咗上海麵   我係重口味人仕   所以拎咗傳承古早味香辣靈水菜甫 & 傳統手工農家香辣蝦米醬   呢兩款都好味道呀


羊渣脆脆哋   呢個我就接受到喇   哈哈


粉粿綜合凍 - 我話唔食芋頭喇   因為有啲飽飽哋 


( 3-AUG-2024  SAT )

感恩一覺瞓天光呀   但應該瞓到 7 點已經醒咗   不過我唔想起身住 ~

估唔到里奧大人 7 點 17 分起身   咁等佢沖埋涼   我都起身 lu ~

今朝同里奧大人出去食早餐   之後再去佢公司坐陣就番工喇 ~



菇場居然忙下停下   打亂哂我嘅計劃添   哈哈 ~

放工即走   咁我番到屋企又未餓   所以差唔多 2 點先出去食嘢 ~



天氣熱真係想食啲辣嘢   我話去譚仔食米線   食完再行番屋企又已經成身汗   要即沖涼洗頭啦 ~

里奧大人沖埋涼抖陣就瞓   我就睇 Youtube   不過睇睇下都瞓咗半個鐘   出咗一身汗真係好易攰   哈哈 ~

佢瞓到 5 點要番公司做嘢   咁我喺屋企抖多陣先番教會 ~

今晚水姑都有番崇拜   之後有個小食會   水姑成日話韭菜餃好鹹   又食剩 1 隻   我同里奧大人講囉   叫佢下次唔好喺成堆人面前咁講啦   可能包水餃嘅人喺佢隔離   咁就核突啦 ~

粟米豬肉餃


韭菜餃


咁我食咗幾隻餃子都有啲飽   水姑又話佢都唔駛食飯   所以里奧大人送佢搭的士再番公司整嘢   咁我等埋佢之後就一齊去買糖水 ~

里奧大人話想食碗羊肉粉   咁無問題啦   因為佢無食到水餃   哈哈 ~

今晚勁焗熱呀   企喺度等 Lift 嘅時候   感覺係全身濕哂 ~

食埋碗粉先沖涼   之後抖陣再食糖水 ~

奧運無咩好睇   咁就睇下 Youtube   今晚 11 點先瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言