2024年8月22日星期四

泰式濕炒豬肉河 (外賣) ( 22-AUG-2024 )

家姐問我食咩 ?!   我話泰式濕炒豬肉河   佢話做咩唔食清啲 ?!   之後我比張相佢睇   佢話都好清喎   哈哈


( 22-AUG-2024  THU )

今朝 9 點幾起身   所以里奧大人即去買早餐   我話我唔餓㗎   唔駛咁心急去買啦 ~


里奧大人請多一日假陪我   今日仲要係佢生日   真係唔好意思   但佢話實記得今年生日點過喎   呵呵 ~

一早諗住同里奧大人生日就去食泰國菜   咁菜就無得食   但生日利是一定有嘅    


我都係食完早餐就食藥   睇下電視就會瞓着   有時起身都知自己之前做過咩咁   哈哈 ~

1 點幾食午餐   同里奧大人 Share 食半個芝士圈同埋尋晚剩嘅意粉   仍然無咩胃口   只係想食飽食藥 ~


好在冰姑提我買 100 Plus   之前 $7.0 唔買   之後加到 $8.0 都唔買   依家再加到 $16.60/2 支   但唔買唔得囉


食完又睇下電視   之後又係瞓   瞓完又睇下電玩   睇睇下又瞓   真係前所未見咁好瞓 ~

6 點半就食晚餐   其實我唔餓   但里奧大人都要飯晚餐家嘛 ~

食埋碗綠豆沙清熱   但其實真係喉嚨唔舒服嘅時候   覺得無咩效   哈哈 ~


沖埋涼就食埋藥   又係好自然咁瞓咗 ~

睇下 Youtube 就食埋最後一次藥   再抖多陣   今晚都係 10 點就瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言