2024年8月15日星期四

貴妃雞 (外賣) ( 15-AUG-2024 )



( 15-AUG-2024  THU )

尋晚去咗 2 次廁所   又瞓得麻麻哋   所以起身有啲攰 ~

今朝同里奧大人出去食早餐   食完就去佢公司   靈修 15 分鐘就番工喇 ~



菇場唔忙   又 Skype 啦 ~

Lunch Time 落雨呀   但好想食兩餸飯   所以點都要去買嚟食   哈哈 ~

食哂啲五花腩   不過就一定唔會食啲肥膏   食哂之後又食唔落啲雞   最後食剩一半呀   本來我一早諗住係食生炒骨+魚香茄子   但兩樣都無   菜又只係得番白菜炒肉片   我又唔鍾意食肉片喎    


仍然唔忙就繼續 Skype   又係越坐越凍   就算係咁打字都感覺到啲手指係凍呢 ~

放工即走   今晚叫里奧大人去大家樂買貴妃雞番嚟   咁我可以直接番屋企 lu ~

第一件事係即刻拻咗條頸   咁樣無咁恐怖


我今晚都唔食飯   叫里奧大人焗個 MAMA 麵   其實泰國粉麵真係唔錯   因為份量唔多 ~   

是日晚餐 - 貴妃雞 (外賣)

貴妃雞 (外賣) - 里奧大人話隻雞凍冰冰   好似喺雪櫃拎出嚟咁   我以為係好似燒味咁吊住嗰啲添   所以番到屋企要再蒸熱   之後再用鉸剪剪開一件件 ~

洗埋碗就沖涼休息   今晚真係有啲攰 ~

里奧大人就熨 2 機衫   依家熨衫真係要靠佢了 ~

睇下 Youtube   今晚 10 點 25 分都瞓覺喇   其實 9 點幾已經眼瞓   但無可能咁早瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言