2024年8月23日星期五

招牌焗鮮茄豬扒飯 (外賣) ( 23-AUG-2024 )

之前戰勝恐懼唔再怕食豬扒飯   但呢排唔舒服又唔知食咩   里奧大人就只會話豬扒飯   依家又食到驚咗 lu


( 23-AUG-2024  FRI )

尋晚喉嚨超級超級勁痛呀   最慘係吞口水仲痛   所以好似無瞓過咁 ~

今朝里奧大人晏少少番工   可以陪到我食早餐喇 ~

我估呢幾日里奧大人都係買通粉   因為我同里奧大人講話醫生叫我食通粉或者粥


我都係食完早餐食藥   之後又唔知幾點又瞓   瞓醒又睇下電視咁 ~

家姐問我喉嚨痛到火燒咁 ?!   我話係好痛囉   唔知係咪嘅火燒感覺呀   哈哈 ~

里奧大人 1 點左右番到屋企   又係我開餐嘅時候喇 ~


食完藥都係繼續瞓   咁都好   瞓多啲快啲好 ~

里奧大人 6 點左右放工   所以叫佢買埋晚餐番屋企食呢   咁我就沖涼等佢喇 ~

沖埋涼就抖下   呢幾日都係重覆食嘢食藥瞓覺   不過仍然有啲燒同喉嚨痛   所以都係好攰   呆呆滯滯又過一咗一日咁 ~

睇下電視   今晚 10 點都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言