2008年3月21日星期五

沙爹青椒洋蔥炒排骨 + 跑步





呢排天氣潮濕再加上瞓得唔好...所以個人超攰...遲 d 得閒煲 d 東瓜去濕水飲飲先...唔係有排攰呀...

呢排下定決心去跑步...所以煮 d 簡單嘅餸菜...留番 d 力用黎跑步 096.gif image by fatfatfamily

之前已經醃好咗豬肉...放工就咁買芥蘭就得 lu...因為一早諗咗學整通少嘅 "沙爹豬肉炒芥蘭"...有肉有菜好鬼盞...最緊要係一鑊搞掂...very 方便 162.gif image by fatfatfamily

是日晚餐 : 沙爹豬肉炒芥蘭 + 炒飯 + 隔夜湯
沙爹豬肉炒芥蘭 - 步驟跟足通少...但獻汁份量就係 2 湯匙沙爹醬 + 1 湯匙蠔油 + 大半豌水...上次里奧大人話好辣...就係咁加多咗水...所以無咩沙爹味...但都好好食...因為有菜有肉有汁有剩 ii3.gif image by fatfatfamily

炒飯 - 時間關係...淨係用薑粒 + 蔥粒 + 雞蛋 + 老抽炒炒就算喇 ii2.gif image by fatfatfamily

隔夜湯 - 兩個人煲湯...實會有隔夜湯...d 人話隔夜湯無益...我唔理架...唔通下下用三個鐘煲兩豌湯咩...其一無時間...其二係無咁多錢交煤氣費...因為我日日煲中藥條數好襟計呀 166.gif image by fatfatfamily

里奧大人成八點幾先番到屋企...食埋飯抖一個鐘成十點幾先出發去跑步...雖然攰...但都堅持要跑 good.gif image by fatfatfamily

番到屋企沖個熱水涼...人家話做完運動沖個熱水涼係超正...點解我唔覺嘅...我淨係覺得超熱囉...


qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily

尋晚沖個熱水涼先瞓...覺得好熱...瞓得唔係咁好 099.gif image by fatfatfamily

過多兩日就有四日嘅復活節假期...唔知係咪好多人已經去咗旅行呢??因為車程好順...仲有成廿五分鐘比我嘆早餐...所以去平時勁多人排除嘅美心快餐食魚柳旦拚厚多士配華田 ($21)...慢慢嘆...超好味 B10.gif image by fatfatfamily



又係無嘢做...個 frd 又唔得閒 msn...所以又要遊 blog 過日072.gif image by fatfatfamily

幾經辛苦先到 lunch time...又係帶飯  028.gif image by fatfatfamily

上網睇報紙...睇到以下兩篇好攪嘢..因為發生過喺 b 身上 hh4.gif image by fatfatfamily

 

上 司 個 口 好 臭 下 屬 作 嘔

整 天 被 屎 坑 般 的 臭 氣 圍 繞
, 會 有 何 感 覺 ? 網 友 飄 靈 有 最 切 身 感 受 。 「 好 難 頂 ! 上 司 口 臭 到 屎 坑 咁 , 又 哄 埋 講 話 , 按 鼻 又 話 人 嫌 棄 她 ! 下 屬 都 受 不 了 ! 唉 ! 」
Net 人 在 為 他 難 堪 , 網 友 爭 相 獻 計 : 「 婉 轉 問 佢 係 咪 有 胃 氣 ? 使 唔 使 介 紹 胃 藥 畀 佢 ! 」 有 人 建 議 買 漱 口 水 , 「 呃 佢 試 話 新 產 品 有 朱 古 力 味 , 等 佢 漱 完 唔 臭 。 」 yansan 最 抵 死 , 「 有 邊 個 上 司 個 口 唔 臭 ? ! 」 lemonngan : 「 直 接 同 佢 講 : 你 個 口
味 好 特 別 ! 」 似 整 蠱 他 多 一 點 。 多 人 認 為 帶 口 罩 最 有 效 。
le38vinson 最 聰 明 , 「 請 佢 食 香 口 珠 , 見 到 都 明 ! 」 網 友 認 同 , 「 拎 香 口 膠 出 來 扮 自 己 食 , 順 便 請 埋 佢 , 畀 個 下 台 階 佢 ! 」
飄 靈 集 思 廣 益 , 即 買 一 盒 口 罩 及 口 香 糖 , 還 分 給 兩 下 屬 , 「 真 的 太 難 頂 了 !

 
b真人真事 :
 
不過唔係上司...係同事...
 
n 年前...有個女同事個口臭到不得了...我同兩個同事都頂唔順...佢一講嘢我地就閉氣...幾辛苦呀...不過同人講妳個口好臭又真係令人好尷尬嘅...
 
依家...又係有個女同事個口臭到不得了...同我講完嘢我都仲係覺得 d 臭氣圍住我...行到邊坐到邊都係圍住唔走咁...好難頂...佢講電話...我企喺佢隔離同事個位都聞到...妳話臭得幾犀利...不過最難得係佢有兩個同事同佢好好傾...成日密密斟咁...唔通果兩個同事有嚴重鼻敏感??咩臭味都聞唔到??
 

膠 袋 載 飯 返 工 嚇 壞 同 事

不 少 打 工 一 族 都 會 帶 飯 返 工 , 網 友 愛 寵 稱 , 有 專 業 人 士 同 事 以 超 市 膠 袋 盛 飯 帶 返 公 司 , 午 飯 時 倒 落 碗 內 翻 熱 食 , 雖 環 保 但 覺 欠 衞 生 , 他 有 種 「 好 似 倒 緊
垃 圾 咁 」 之 感 , 網 友 更 謂 「 覺 得 好 似 嘔 吐 袋 裝 食 物 」 。
不 少 網 友 指 難 以 置 信 , 但 網 友 nyctaz 稱 , 於 北 京 遊 玩 時 , 見 當 地 人 也 是 將 飯
倒 入 紅 色 手 抽 膠 袋 內 , 令 他 即 時 胃 口 大 減 。
此 外 , 此 「 專 業 人 士 」 返 公 司 後 未 有 將 其 「 膠 袋 飯 」 放 入 雪 櫃 , 亦 令 樓 主 難 以 接 受 , 大 呼 「 頂 唔 順 」 , mystery1223man : 「 真 係 好 唔 掂 , 好 唔 合 衞 生 , 咁 搞 法
夏 天 好 易 有 霍 亂 。 」
不 少 網 友 建 議 樓 主 送 一 個 飯 盒 予 這 位 同 事 , Net 人 對 此 也 大 表 贊 成 , 不 知 道 樓 主 最 終 又 有 否 送 出 呢 !

 
b真人真事 :
 
話說之前有次同里奧大人去某茶餐廳食早餐...我離遠見到有個亞伯食一碗麵同飲一支大啤酒...咁早就成支隊..亞伯黎架喎...咁唔健康嘅...所以我就留意下佢...見佢拉 "住" 麵拉到好長...原來係放入超市膠袋...搞到我好想反胃...喺度諗究竟係比狗食定自己食??如果自己食不如叫人比個膠盒裝好過啦...講真...一蚊佢都唔自在啦...一支大啤酒都比得起...再去第二次嘅時候...又見到佢...又係將 d 麵放入膠袋...到第三次...我即刻同里奧大人講記住呢個亞伯...唔好坐喺佢隔離...因為佢好核突...之前兩次都費事同里奧大人講...因為佢都唔會記得...但第三次真係忍唔住...驚里奧大人心急見有位就坐...如果啱啱亞伯夾麵入膠袋...我真係會即刻反胃無胃口呀...因為我驚個袋入面仲有其他嘢呀!!

沒有留言:

發佈留言