2010年12月11日星期六

梅菜蒸鯇魚 + 蒜蓉炒豆苗 ( 11-dec-2010 )



( 11-dec-2010 sat )
今朝早咗出門口呀   所以就同里奧大人一齊食早餐先番工喇 ~



星期六番工   其實真係有嘢做都無 mood 做   不過算啦   依家近近地   當去圖書館上網啦 ~
  
放工諗住番屋企等食 tea   點知里奧大人打黎話好鬼餓   咁我話去飲茶啦   佢原來都想飲茶   咁就去咗海寶漁港試下喇   1 點半去到   都唔等 2 點下午茶時間先叫嘢食咯   我唔多 like 喺酒樓咁耐架 ~
一坐低里奧大人就剔點心   蝦餃燒賣同山竹牛肉呢 d   男人真係只食飽肚嘢   我其實未餓架    但都覺得 d 點心都好好味   下次會再去呢 ~ 
帶子炸雲吞
素菜野菌餃


蝦餃


蟹籽燒賣
山竹牛肉球

馬拉糕

冰鎮鵝掌翼


飽到反肚   我就行遠小小去街市買餸喇   番到屋企再抹廚房 + 拖地 + 熨衫   做好哂所有家務   咁聽
日就可以好 hea 咁過喇 ~

是日懶餐 - 梅菜蒸鯇魚 + 蒜蓉炒豆苗
梅菜蒸鯇魚 - 里奧大人話想食梅菜   所以就整梅菜啦 ~ 
蒜蓉炒豆苗 - 街市 $7 半斤   我覺得好抵呀   因為超市 1 pack 都 $1x   所以我買咗 1 斤喇    我好鍾意食豆苗架   同埋唔係成日都有得食   所以有得買就好買喇 ~  

沒有留言:

發佈留言