2010年12月23日星期四

鐵匠 + 許留山 @ 九龍灣 ( 23-dec-2010 )

鐵匠卷 ( 三文魚 / 炸軟殼蟹 / 牛油果 / 沙律醬 /  蟹籽 / 青瓜絲 )
炸雞軟骨

三文魚手卷 / 黃蘿蔔手卷


辣味螺肉壽司蕃茄豬軟骨手打烏冬巴黎戀人朱古力火鍋




椰汁紫米糕
( 23-dec-2010 thu )

星期四喇   今日想好食菠蘿包呀 ~
菇場靜哂 lu   老闆同阿 Head 又唔喺度   可以無限上網   好爽呀   不過對眼好攰 ~ 
晏晝想出去行下   因為聖誕節就黎到   所以依家街邊好多走鬼檔   我之前買咗隻襪筒 $20   喺舖頭買就 $45   一模一樣架   依家舖租好貴   實係打番喺消費者身上   唉 ~

勁想食廈門炒米呀   不過都唔好食嘅   米粉又乾    下次真係唔想買呢間嘅炒米粉呀 ~



今晚要幫家姐整沙律   里奧大人又上咗大陸   所以都好多時間慢慢整呢 ~ 
家姐今晚同埋我地一齊去鐵匠開餐   今次佢坐出面   所以好快拎卡出黎埋單   真係好感恩    因為原來 DBS 有 9 折 ( 食滿 $200 未計加一 )   仲有恆生卡食滿 $150 ( 未加一 ) 都有折   但個 Waiter 又唔講   我依家先知道咋   我覺得佢應該喺人埋單前要講囉 ~  
之後一齊再去許留山食甜品   因為我要用埋 $50 Cash Coupon   12 月底到期   真係唔記得用就唔抵嘛 ~

沒有留言:

發佈留言