2010年12月16日星期四

生力飯店 @ 大埔 ( 16-dec-2010 )











( 16-dec-2010 thu )
今朝市區得 8 度   但我又唔覺好凍咁喎   可能沖完熱水涼啦   同埋可能依家住喺市區   唔係覺得太凍咁囉 ~  
唉   等巴士等咗半個鐘   痴孖根   不過我又唔會轉去搭地鐵   因為我唔想去到地鐵附近先見到架巴士喺我隔離經過   我會顛架 ~

我真係唔鍾意喺菇場食早餐   所以我寧願快快食都唔會外賣呢 ~


忙呀忙呀忙呀   忙到 lunch time   又係好想食辣椒豉油呀   所以落街買燒賣 + 炒麵   超好味呀 ~

姑奶今日唔知咩咩畢業   所以就請家人一齊去大埔食飯   好有舊地重遊嘅感覺呀   同埋大埔 d 藥房買嘢真係好鬼平   所以又買咗 d 日用品番屋企   最衰 d 日用品又大件又重   唔係就可以入多 d 貨呢 ~
 

沒有留言:

發佈留言