2010年12月18日星期六

做冬 @ 淘源酒家 - 官塘 ( 18-dec-2010 )

宮廷雞煲翅






古法蒸龍躉腩

原隻鮑魚伴玉掌



姬松茸蝦球蚌仁

野菌扒豆苗脆皮黃金雞
鮮果拚盤
嶺南美點


( 18-dec-2010 sat )
今朝要番工   預咗 2 點先食 tea   所以食飽 d   扒芝腿治是也 ~


菇場忙架   不過阿 Head 去咗 Trip   我都唔願做嘢住 lu ~
 
12 點半里奧大人打電話黎問晏晝食咩好   原來佢開始餓   想早 d 食嘢   本來諗住食煲仔飯    點知夜晚先有   所以里奧大人就話不如去飲茶喎   是但啦 ~
去到酒樓樣樣都想試   不過其實又唔係餓架喎   點知食到 2/3 已經飽到反哂肚   最後就妳推我讓咁囉   好在食哂   但講明下星期唔再飲茶囉   好驚呀 ~ 
豆沙軟餅


野菌素粉果


XO 醬炒蘿蔔糕


山竹牛肉球


蔥花炸兩


蝦餃

小籠包


里奧大人番屋企做功課   我就出旺角買麵粉   順便靜靜雞買聖誕禮物比里奧大人呢 ~ 
今次買咗急凍酥皮同牛油   所以坐 Van 仔   8 分鐘去到九龍灣   超快呀   不過行到高速時架 Van 仔係咁砵砵砵   原來有架車想駛開線   不過無打燈   我嚇到心都離埋   亡命 Van 真係亡命呀下 ~
今晚家姐揸車一齊去淘源同媽咪做冬   估唔到都 Full 哂   好在 Book 咗位   叫咗個套餐   話就話 $1680   加埋一同茶水   都要 $1900 埋單   不過媽咪食得好開心   我地都比得好開心呢 ~

沒有留言:

發佈留言