2010年12月26日星期日

蒜蓉豆豉蒸鯇魚 + 炒菜心 + 金滿堂甜品 ( 26-dec-2010 )



雜果拉麵


心太軟伴綠茶 / 曲奇雪糕




超辣黃金組合 (蕃薯 / 湯丸 / 清心丸 )



( 26-dec-2010 sun )
今朝瞓到 11 點幾呀   所以都無番教會   食完早餐就番屋企執屋喇 ~  




呢兩個星期都好忙   都無好認真咁打掃   今日盡地一舖咁做   雖然好攰   不過見到間屋整整齊齊就真係好開心呢 ~
 
同里奧大人食完 tea   我買完餸   煲埋雪梨茶   就將 d 衫換季喇   應該唔會無啦啦又熱到着短袖啩 ~

好耐無煮飯啦   所以要煮 d 最簡單嘅   唔想一下子太多嘢搞   咁樣好攰架 ~   
是日懶餐 - 蒜蓉豆豉蒸鯇魚 + 炒菜心
蒜蓉豆豉蒸鯇魚 - 之前整咗梅菜   所以今次整蒜蓉豆豉   惹味 d 嘛 ~ 
炒菜心 - $15/2 斤   可以食 2 晚   唔駛煩 ~
呢晚家姐想我陪佢去淘大買衫   又順便拎埋 d 火雞肉比我   所以就上黎屋企坐陣先喇   因為佢好想玩 Iphone d Game 呀 ~ 
同家姐買完衫   就叫埋里奧大人一齊食甜品   我同家姐食咗凍嘅甜品   所以我陪佢等車嘅時候   凍到腳震震呀   哈 ~


我覺得家姐件 Tee 嘅八哥公仔好搞笑   佢真係超勁鍾意八哥架   所以我同佢 d 朋友送嘢比佢就最好   唔駛諗   總之係八哥就鍾意架喇 ~

沒有留言:

發佈留言