2010年12月25日星期六

打邊爐 @ 朋友屋企 ( 25-dec-2010 ) + 里奧大人聖誕禮物









( 25-dec-2010 sat )
今朝同里奧大人10 點就起身 lu   晏晝約咗朋友飲茶   所以就 share 食 1 份早餐喇 ~


番到屋企梳洗完   抖多陣   12 點就出發 lu ~  
同大眼妹一家三口飲茶   對上一次見已經係年幾之前 話咁快又一年   真係唔覺囉   成日好似見咗無幾耐咁   時間呀時間   可唔可以唔好過得咁快呀 ~











飲到差唔多 3 點就走 lu   里奧大人又話唔做功課   所以陪我去 Piago 睇嘢呢   經過 Unilqo   見到格仔 One Piece   我超鍾意啦   又做特價喎   我買咗 3 件同款唔同色   另外 2 件又係同款唔同色   好滿足呀 ~ 
見里奧大人開始可能覺得有 d 悶   我都唔行咁多喇   番屋企比佢小睡片刻   抖足精神去下場喇 ~   
今晚去朋友嘅上環屋企打邊爐   但我地就去 菜菜仔 舖頭一齊集合買嘢再打的去呢 ~ 
我地 10 個人一齊打邊爐   不過有 3 個係朋友嘅朋友   我真係未試過咁多人打架   所以覺得好熱鬧   同埋可以食好多唔同嘅嘢呀 ~   
差唔多 11 點幾就交換禮品   我抽仲里奧大人果份呀   無哂驚喜   噢 ~


食埋糖水都差唔多 12 點   我同里奧大人就走先喇   番到屋企差唔多 1 點   但我次次沖完熱水涼都唔可以即刻瞓到   所以 2 點鐘先瞓呀   真係 N 年未試過咁夜瞓喇 ~

今年好有 Mood 買聖誕禮物比里奧大人呀   買咗 1 盒朱古力同伸縮鏡頭杯比佢   佢好開心呢 






沒有留言:

發佈留言