2010年12月6日星期一

太興 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 6-dec-2010 )





( 6-dec-2010 mon )
休息咗 2 日都好咗好多喇   不過都仲係無乜胃口   個包食咗半個   剩番半個就拎走   留番 lunch ~
喺我好 hea 咁上網嘅時候   同事突然踢咗我張椅一下   原來話我知細老闆番咗黎喇   噢   又要鬼祟上網添 ~ 
晏晝諗住食埋早餐食剩嘅半個包   但又想食熱嘢   所以最後都係食咗出前一丁杯麵   再加多罐可樂   但個麵都係食咗一半咋   唉   好浪費咁   不過真係食唔落囉 ~

終於等到放工   但個人都係唔多舒服咁   只係想飲例湯   所以叫里奧大人去太興外賣番屋企食   算佢啦   想我食啖飯   特登買咗乳豬同燒鵝   咁我真係見到乳豬就好想食架喇 ~
   

沒有留言:

發佈留言