2010年12月21日星期二

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 21-dec-2010 )

蒜蓉蒸帶子

蒸游水魚一斤乳豬 ( 外賣 )黑椒牛扒大豆芽金菇炒豆卜青紅蘿蔔鱷魚肉豬骨湯大樹菠蘿





( 21-dec-2010 tue )
今朝又喺麥記食早餐喇   我好鍾意食煙肉蛋漢堡架   個包煙煙韌韌好好味呢 ~

菇場都一般忙   不過老闆又唔喺度   唔上網做下私人嘢   好對唔住自己咁架 ~ 
晏晝食杯麵   我要快 d 食哂所有杯麵呀 ~
里奧大人又上咗大陸   我又去媽咪屋企食飯喇   依家住得咁近   真係次次都有嘢拎番屋企咁   因為我屋附近嘅藥房好 Dirty 咁   加上我又唔識買喎   所以我多數叫媽咪幫我買乾貨呢 ~ 

沒有留言:

發佈留言