2010年12月15日星期三

上海婆婆 @ 九龍灣 ( 15-dec-2010 )

香辣溫室小黃瓜
生煎包
小籠包
干煸四季豆

蕃茄牛肉湯麵



( 15-dec-2010 wed )

今朝早餐去麥當勞   飲埋杯即磨咖啡   爽呀 ~
忙呀忙   攰到呢   Lunch 都唔想落街買嘢食   所以又食杯麵喇 ~

食完又開始忙喇   想快 d 做哂 d 嘢呀 ~   
今晚好開心呀   因為約咗 CC 一齊晚飯   之後再上黎我屋企坐   仲買咗盒曲奇比我添   我覺得好有新居入伙 Feel 呀   d 感覺好得意   以前住大埔   唔會有朋友探我架   依家 d 朋友就會話想黎我屋企玩   真係好似 d 朋友番番哂黎咁架 ~


沒有留言:

發佈留言