2010年12月29日星期三

打邊爐 @ 稻香 ( 九龍灣 ) ( 29-dec-2010 )

豚肉 - 上次喺朋友屋企打邊爐食過之後   覺得好好食   所以就 Order 喇
墨魚膠 - 里奧大人好鍾意食架   所以必叫呢   

頂級肥牛 - 打邊邊唔叫肥牛   唔似打邊邊呀 
綠色一藍子 - 菜喎   當然唔小得啦沙爹湯底 - 呢個湯底要 $48   我覺得都幾貴   不過原來都好香沙爹味   加咗 1 次水都仲係好濃味   Good 呀   咁都幾物有所值8 款醬料 - 最鍾意呢   我記得好耐之前去唔知邊度打邊爐   生蒜係要 $10 碟架   不過無又唔好食喎   所以依家可以無限次任添加   真係食得好鬼開心囉 ~左邊係喺養和堂買嘅竹蔗馬蹄水 / 右邊係稻香嘅西洋菜蜜
( 29-dec-2010 wed )
今朝又唔覺好凍咁噃   不過都係要着番件褸穩陣 d ~ 
好想飲即磨咖啡呀   所以又去麥記食早餐喇   不過其實我唔多鍾意幫襯麥記架   覺得佢成日將 d 價錢加 d 加 d 咁樣   好奸咁囉   同埋依家 d 餐紙又薄咗同細塊咗呀   上次聽到有個人係咁講架喇   不過我無用到張餐紙   所以無為意   點知上次里奧大人印薯餅嘅時候又係咁講    唉   無計啦   樣樣嘢都加哂價嘛 ~
番到菇場超開心呀   因為所有高層都唔喺度   想點都得呀 ~
 
晏晝有 lunch box   食完就出去行下   又買咗兩對絲襪   真係無事出街小破財呀   定係女人真係見到咩都想買呢 ~
里奧大人今日 OFF 做功課   佢又記錯咗 d 嘢喎   等我無諗定晚餐煮咩   所以都唔煮喇   去稻香打邊爐算喇 ~
我地飽到反哂肚   去咗商場行一陣先番屋企   番到屋企諗住熨衫郁下   點知 d 衫又未乾喎    無計啦   個天都要比我休息   無理由特登再搵嘢黎做家嘛   係咪先 ~     

沒有留言:

發佈留言