2010年12月12日星期日

瑞士汁豬軟骨 + 蒜蓉炒豆苗 + 黃薑炒飯 ( 12-dec-2010 )







( 12-dec-2010 sun )
今朝同家姐 媽咪去海港飲茶   出咗門口先知道毛毛雨又凍凍地 ~
檸蜜蛋散

牛肉腸
蘿蔔糕叉燒包柚皮蒸鴨掌醬汁蒸鳳爪飲完之後陪家姐去街市買嘢   明明佢只係想買冬瓜   之後買依樣又買果樣   佢買嘅時候我又想買喎   如果我同佢去旅行真係唔掂呀   買都唔係問題   最大問題係點拎呀 ~ 
完佢地飲茶   我就陪里奧大人食早餐喇   時間啱啱好   之後就番教會 lu ~ 
同里奧大人去買俄羅斯立英   華潤堂有得買   但我話要去萬寧同屈臣氏格價   估唔到佢地都無喎   又要去番華潤堂買   里奧大人陰陰笑衰衰咁話   又要番轉頭買   一早買咪好囉   我話買同一樣嘢可以有好多價錢   反正又唔係遠   更要格價啦   幾蚊都係錢呀 ~ 
今次一定要去許留山食龜苓膏   因為有印花   貼滿 6 個印花就有 $20 Cash Coupon   同埋一個糕點呢   好感恩呀   我同個 Staff 講   話上次去食龜苓膏   妳地無比印花   佢話經理唔喺度   補番一個比我呀   咁我就唔駛再特登食多次先貼滿 6 個   好開心呀 ~

次次飲完茶都好飽好滯咁   所以唔會話太早又 tea   但我今次睇錯鐘   以為 2 點半係 3 點半    所以快快去食 tea   唔怪之當時唔係話太餓啦   唉 ~
 
香草雞翼配炒米粉
雪菜肉絲上海麵
蜜汁燒雞肶配紅豆冰
尋日好努力做哂所有家務   今日真係可以好 hea 呀   今朝又早起身    睇睇下電視都瞓着咗 lu   應該都有半個鐘   爽呀   幾咁精神呀 ~

是日晚餐 - 瑞士汁豬軟骨 + 蒜蓉炒豆苗 + 黃薑炒飯
瑞士汁豬軟骨 - 尋日整定架喇   所以今次非常非常之入味呢   呢次記得落冰糖喇   但里奧大人話甜咗 d    但我覺得好 ok 喎 ~ 
蒜蓉炒豆苗 - 食埋尋晚果半斤   豆苗真係好好食呢 ~
黃薑炒飯 - 炒咗 N 次都炒唔到粒粒分明嘅   激氣呀 ~  

沒有留言:

發佈留言