2010年12月22日星期三

稻香 @ 九龍灣 ( 22-dec-2010 )










( 22-dec-2010 wed )
今日冬至應該可以放早啩   所以個人都特別有 Holiday Mood 咁呀 ~ 
呢朝又去麥當勞食早餐   食緊嘅時候先知道原來連續 3 日都係去麥當勞添 ~


次次去麥當勞都會見到同一班阿婆   好在佢地講嘢唔係太大聲   唔係都好嘈下   同埋佢地個個都知道每個人家庭狀況咁   好似坐喺我隔離嘅母子   原來個仔係獸醫   因為佢地一走   個 Staff 阿嬸就同班阿婆講   話佢個仔係獸醫   住喺邊度嘅 4 樓   阿媽就住廿幾樓   個仔都 30 歲仲未結婚   嘩   我覺得咩私隱都無哂呀 ~
諗番起自己未嫁嘅時候   但有男朋友嘅   同媽咪飲茶   間唔中就有人問我結婚未   話佢個仔未拍拖   又咁咁咁   就算結咗婚都有人咁問   痴架   有次喺舊公司   個煮飯阿姐又係問我拍拖未   話佢個仔未拍拖   佢個樣流哂口水咁架   好恐怖   我真係好驚呢 d 人   有得拍咪拍   無得拍咪唔拍住囉   駛唔駛阿媽開口做媒人呀   同埋比人感覺妳個仔可能有問題   無理由無拖拍囉 ~
菇場今日都一般忙   不過 Holiday Mood 真係好唔想做   只係不斷 Check Email 有無得放早   哈 ~
差唔多 11 點幾就收到 Email 話放 4 點   超開心呀   本來 lunch 想出去買嘢食   不過我又驚一陣里奧大人又放 4 點   要我陪佢食 tea   所以食杯麵算喇 ~ 
食完真係等放工架   不過里奧大人收 5 點半喎   我就自己行下街先囉   德福依家開咗間 Piago   有間日超都唔錯   唔駛下下過海嘛 ~ 
行到 6 點左右就番屋企 lu   里奧大人就去剪髮   路經買鬆馳熊嘅攤檔   叫里奧大人送個 Cushion 比我番菇場攬住   當聖誕禮物啦 ~

今晚同姑奶佢地一齊去稻香食晚飯做節   真係好鬼怕正日出街食   又等得耐   又要限時   人都顛呀   同埋唔知點解   佢地可以去到邊度都食差唔多嘅食物   真係唔悶咁架 ~

沒有留言:

發佈留言