2010年12月31日星期五

新港明珠海鮮酒家 @ 官塘 ( 31-dec-2010 )



明爐燒味拼盤
大斑兩味 - 碧綠炒斑球大斑兩味 - 蒜蓉蒸頭腩紅燒鮑參翅肚羹荔茸鳳尾蝦枝竹羊腩煲田園脆綠蔬當紅南乳吊燒雞 生炒糯米飯精彩甜品 - 合桃露精彩甜品 - 綠豆沙

( 31-dec-2010 fri )
今日 Happy Friday   再加上係 2010 最後一日   心情真係特別興奮呀   因為好期待新一年嘅開始呢 ~
早餐要食飽 d   因為飽 d 個人會精神 d 同埋特別開心 d ~



Holiday Mood 啦   番到菇場無嘢做   更加好想快 d 放工呀 ~ 
晏晝食完 lunch box 之後就落街買嘢   但買唔到嘢添   又好熱喎   唉   無收鑊嘅   之得唔落街啦 ~ 
噢噢噢   仲諗住放 4 點添   原來無得放早   仲要好忙添   不過算啦   好過悶嘛 ~ 
今晚約咗大眼妹一家同埋佢家姐一齊食飯   里奧大人又放 6 點半   所以諗住行一陣   之後再 join 埋里奧大人一齊去   途經街邊檔   買咗梳皇帝蕉   再去食神傳說買咗零食比自己   又買餅乾比里奧大人   點知里奧大人打黎話不如將 d 餅乾直接拎去佢公司   咁佢就唔駛拎黎拎去   咁又係喎   所以我就接里奧大人放工喇 ~ 
今次着 One Piece 又出事啦   里奧大人同事問我地會唔會倒數   我地話唔會啦   佢同事話 " BB 唔捱得夜 "   我仲以為佢知我地早瞓   所以用 BB 黎形容   點知里奧大人陰陰咀笑   話妳知咩事啦   我話我真係唔知喎   佢話同事話緊妳個肚嘅 BB 呀   Oh no   個腩真係大成咁   成日比人誤會   慘呀 ~
7 點準時到酒樓   大眼妹一家又係差唔多時間到   今次我地叫咗半席嘅菜式   我覺得勁有 Family Feel 咁呀   又一齊飲紅酒   呢晚好開心呀 ~
差唔多 9 點半就各自歸家喇   我帶里奧大人搭 Van 仔番屋企   點知搭錯車   我仲同佢講話呢條 Van 仔線又加咗價   點知去到中途發覺路線唔同之前   再望真 d 個牌   原來係另 1 條線嘅 Van 仔   好在可以比我地中途落車咋   唔係都唔知去邊到先可以落車呀   之後再行番附近 Van 仔站   好在唔遠咋   不過已經比里奧大人嘈嘈嘈   我實在太論盡喇   咁都睇錯 ~
2010 年最後一日喇   好想同里奧大人一齊迎接新嘅一年   但我地年紀大喇   要早瞓   又唔想同人迫   舒舒服服喺屋企相親相愛咁倒數仲好啦 ~  

沒有留言:

發佈留言