2010年12月19日星期日

Cafe Iguana @ Elements ( 19-dec-2010 )

Tea Set - Tostada / Ceviche / Queso Manchego Frito / Alitas de Pollo / Calamares / Pie de Limon /  Pastry Cream Puff



Queso Manchego Frito - Deep-fried Manchego Cheese in Salsa Verde
Alitas de Pollo - Spicy Chicken WingsCalamares - Deep-fried Calamari Rings with Citrus Mayo







Ceviche - Prawn, Scallop and Papaya Marinated in Fresh Lime Juice, Onion, Cilantro and Tomato served with Tortilla Chips


Tostada - Cryspy Tortilla served with Puled Beef Guacamole, Salsa and Cilantro




Pastry Cream Puff - with Hazelnut Chocolate Clip


Pie de Limon - Key Lime Meringue Pie


Nachos - Tortilla Chips layered with Melted Asadero Cheese, Roasted Corn, Peppers, Salsa and Guacamole







( 19-dec-2010 sun )
今朝差唔多 10 點起身   同里奧大人去大快活食早餐就番教會 lu ~





差唔多 2 點出去食 tea 喇   去咗大家樂   不過依家覺得大快活係好味 d ~




我覺得呢朝係咁出出入入咁   因為 4 點又要出門口   約咗家姐一齊去 Elements 食飯睇戲呀   我第一次去 Elements 咋   不過如果唔係糟糟比戲飛我地睇   相信我唔會特登行 Elements 囉   都唔就腳嘅 ~
Book 咗 Cafe Iguana   可能因為 5 點幾關係無咩人   可以有個好舒服嘅卡位坐呢 ~ 
冬天好快日落   所以未夠 6 點已經黑哂   但佢地唔會開燈   就咁放低個 Candle 座   但我地覺得係黑   唔係浪漫囉   呵呵   因為真係睇唔到自已食緊果 d 係乜嘢黎架 ~
差唔多 6 點 45 分就走 lu   去 Threesixty 行陣   家姐話要買無花果   我又買包   估唔到又幾好味喎   d 口感好得意呢 ~


今晚睇 7 點 15 分嘅  " Harry Porter 死亡之聖物 "   其實我只係睇咗 1 同 2 集架咋   所以我都唔知講咩   不過其實都好悶下   仲要睇 2 個半鐘添   好眼瞓 ~
睇完戲就各自歸家 lu   家姐搭巴士   我地搭地鐵   去到荔景轉車去太子   再去九龍灣   轉幾轉   地鐵又焗   整到好鬼攰呀 ~ 
番到屋企差唔多 11 點   沖埋涼 meme 摩摩都成 11 點 45 分先瞓   攰到呢 ~

沒有留言:

發佈留言