2010年12月28日星期二

鴛鴦腸蒸排骨伴玉子豆腐 + 沙爹醬炒唐生菜 + 甜酸齋 / 齋鴨腎 ( 外賣 ) ( 28-dec-2010 )






( 28-dec-2010 tue )
呢幾日假期朝朝瞓到 10 點幾先起身   今朝要 7 點 45 分起身   瞓小 3 個鐘   真係好鬼攰呀 ~  
今朝好想食甜包   所以食雞尾包   但坐我對面嘅女人食車仔麵   仲要加醋同辣椒油   香到呢   幾想叫佢比兩啖黎食呀   哈 ~
菇場呢排無咁忙   可以偷雞上網   雖然菇場 d 同事好古怪   但唔緊要   因為可以 MSN 同朋友傾計   如果無得 M   咁每一日都好難過囉 ~ 
晏晝有 lunch box 喇   好耐無食 lunch box   都幾有新鮮感呢 ~ 
呢日里奧大人 OFF 做功課   難得佢咁早喺屋企   我放工都即刻趕番屋企煮飯 lu ~
是日懶餐 - 鴛鴦腸蒸排骨伴玉子豆腐 + 沙爹醬炒唐生菜 + 甜酸齋 / 齋鴨腎 ( 外賣 )
鴛鴦腸蒸排骨伴玉子豆腐 - 我覺得呢個餸係懶人首選黎架   今次加埋玉子豆腐   係因為原來 1/1/2011到期   好在比我留意到咋   唔係又浪費呢 ~
沙爹醬炒唐生菜 - 懶呀   唔想炒呀   最多落多兩片薑   我真係好驚拍薑拍蒜頭   次次都唔知飛咗去邊   但見人地拍就好簡單咁   可能我把唔係菜刀啦 ~
( 家姐介紹嘅印尼沙嗲醬   佢話點唐生菜好好味   今晚試咗都唔錯喎   好香花生味   同埋呢隻沙嗲醬有分唔辣 / 小辣 / 中辣 / 大辣   我呢包係中辣   我一 d 都唔覺得辣   但里奧大人話辣喎   怪 ) 
甜酸齋 / 齋鴨腎 ( 外賣 ) - 無啦啦勁想食   所以就買喇   不過 d 鴨腎好乾呀   咬到牙到軟埋    唔掂呀 ~  

本來想食完飯出去睇電話   但都係想里奧大人快手 d 做功課   咁樣第時可以成日去街都得啦   好期待呀 ~

沒有留言:

發佈留言