2010年12月27日星期一

韓汁雞翼 + 勁薑蒜炒飯 + 炒菜心 + 牛大力土茯苓豬骨湯 ( 27-dec-2010)








( 27-dec-2010 mon )
最鍾意星期一係假期   咁會覺得呢個星期番工會好快過咁呢 ~
呢朝 10 點 15 分起咗身 lu   同里奧大人 share 一份早餐   之後我就去鴻星等位 lu   感恩呀  一去到有位   但約咗媽咪同家姐 12 點   不過咁都好嘅   好過佢地黎到無位呢 ~
坐正風位   吹正個頭喎   有 d 頭痛   忍唔住打比里奧大人叫佢黎嘅時候拎頂帽比我   估唔到無耐就到呢   仲拎埋頸巾   佢話驚我凍喎   又幾窩心噃   一叫即到 ~

( 椒鹽魷魚鬚 )

( 蝦腸 )

( 鹹菜豬肚湯 )

( 臘味煲仔飯 )
( 粟米雞球粥 )

( 山竹牛肉 )

( 懷舊馬拉糕 )
差唔多 2 點飲完茶   里奧大人就番屋企做功課   我就叫家姐車我去千色店買瓦煲   好感恩買到呀   之後家姐再陪我去埋街市買豬展煲湯   咁我就唔駛特登再去屋企附近先買嘢喇 ~

番到屋企都 4 點幾   問里奧大人餓唔餓   佢話餓   但無咩胃口   點知去到大快活就餐蛋麵 + 香草雞翼   咁叫無咩胃口喎 ~




是日晚餐 - 韓汁焗雞翼 + 勁薑蒜炒飯 + 炒菜心 + 牛大力土茯苓豬骨湯
韓汁焗雞翼 - 用韓式醃肉汁醃咗一晚   好好味呀   本來諗住就咁煎   但要焗埋 d 火雞片   所以就開爐喇 ~ 
勁薑蒜炒飯 - 里奧大人話凍嘛   所以整呢個炒飯   我食咗兩啖咋   但佢就話好辣   成身暖哂呀 ~

炒菜心
- 食埋剩餘嘅 1 斤   我又唔識買牛肉   又唔識炒牛肉   如果唔係唔駛齋食菜心咁悶
 ~
牛大力土茯苓豬骨湯 - 次次煲湯包都唔記得買紅蘿蔔同粟米   好在食 tea 嘅時候記得要買咋   唔係個湯應該無咁甜呢 ~  

沒有留言:

發佈留言