2010年12月13日星期一

蕃茄雞柳意粉 + 炒菜心 + 紫蕃薯糖水 ( 13-dec-2010 )




( 13-dec-2010 mon )
夠瞓真係好喇   今朝好精神呀   不過今朝天氣唔好啦   又熱又濕咁   唔鍾意呀 ~
今朝好想食辣椒油   所以食漢堡炒蛋米粉喇   食完出汗呀 ~
菇場無咩嘢做   又上網咁囉   不過唔可以咁猖狂   唔係細老闆見到就煩 lu ~
 
又係 lunch box 喇   其實尋晚我無乜點食到 d 豬軟骨   所以今日覺得好似食新餸咁呀 ~
晏晝超忙呀   坐到腰骨痛   睇到眼又濛   所以抖下先   食下花占餅   我好鍾意食粒糖架   講起花占餅就好笑   上次同家姐講話好想食花塔餅   佢好愕然咁問我係咪要杜虫   我話係有粒糖果 d 餅呀   先醒起我自己講錯   呵呵 ~


終於放工喇   今日 13 號   所以去惠康買嘢   95 折唔係多   但係如果特價再 95 折呢   咁就差好遠架喇 ~
 
是日晚餐 - 蕃茄雞柳意粉 + 炒菜心 + 紫蕃薯糖水
蕃茄雞柳意粉 - 尋晚又醃定塊雞柳   所以都唔係話好煩   今次仲整得好味添   我覺得有心機整   唔試味整出黎都好好味   但無心機呢   跟哂食譜買埋好材料都唔好食咁囉 ~  
炒菜心 - 真係大頭蝦啦   唔記得有斤菜心喺雪柜   好在無煲粟米湯咋   唔係又太飽啦   我唔想呀 ~
紫蕃薯糖水 - 好想食糖水呀   簡簡單單整個蕃薯糖水   用黑糖煲糖水真係好味 d 咁呢 ~

沒有留言:

發佈留言