2010年12月30日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 30-dec-2010 )

蒜蓉金菇蒸帶子

果皮蒸泥猛
海參蠔豉燜排骨


炒菜心花膠紅蘿蔔粟米湯 

( 30-dec-2010 thu )
今朝好似清涼咗   不過有太陽   都唔話好凍咁呢 ~ 
早餐食腿蛋治   其實我唔鍾意食火腿架   不過又唔想食餐肉   鹹牛又肥   芝士又滯   但就咁蛋治又好齋咁喎 ~
菇場又係好 Free   掛住上網   郁都唔願郁咁   所以越坐越凍呀 ~
晏晝同 8 卦去一間新開嘅餐廳食嘢   之後我就買絲襪   叫佢番菇場先   買女人嘢唔方便有男人喺度 ~
里奧大人上咗大陸   我又番媽咪屋企食飯喇   食完飯就同家姐一齊番屋企   我要幫佢搽指甲油呀   我地仲買埋煎釀三寶番屋企食   佢恨食好耐啦   次次都提嘅 ~  

送埋佢搭車我就幫里奧大人買龜苓膏   出一出街就比人點去買嘢 ~ 
我今晚雖然唔駛煮飯   但都好攰   不過見到一機衫未熨   我又唔想堆埋一齊熨喎   連熨 2 機衫好攰家嘛   所以沖個熱水涼   醒一醒神再熨衫   但都係好攰   嘩哈 ~ 

沒有留言:

發佈留言