2013年3月14日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 14-MAR-2013 )

豉椒炒花甲


咖哩雞 - 今次就辣喇 ^^


炒菜心


龍躉仔


青紅蘿蔔粟米豬橫脷湯

( 14-MAR-2013  THU )

今朝凍凍地咁噃   好似今晚仲凍添呀 ~

早餐食雪菜肉絲炒蛋米   呢間茶餐廳喺過年之後就每樣嘢加 $2   原來附近好多茶餐廳都係咁   減價就無人跟啫   加價實大把人跟啦   餐牌改完又改都花哂 lu ~ 


菇場唔忙   又等 lunch time   今日有 lunch box   不過早餐未落格   要慢慢食   好在係食炒麵   唔餓仲要食飯   會好滯咁架 ~

里奧大人下星期要見客   要做好多 present   所以唔駛上大陸   但都會夜放工   咁我都去媽咪屋企食飯 lu ~

家姐今晚好早番到媽咪屋企呀   所以 6 點 45 分可以開飯   食完飯再食生果   飽到要捧住個肚呀 ~

同家姐 8 點半走喇   凍咗好多呀   完全覺得突然有冬天嘅感覺   因為我尋日着緊中袖衫呀 ~

上車就打比里奧大人   佢差唔多到九龍灣   咁我陪埋佢食啦   去大快活食算喇   最緊要近   因為媽咪買咗牛仔骨同豬扒比我   好鬼重   唔想行咁遠呢 ~

中式牛柳餐 - 得幾粒牛柳   同埋我覺得茄子同脆肉瓜配甜酸汁係好唔夾咁呀 @.@ 


番到屋企都即沖涼   唔熨衫喇   雖然今晚無煮飯   但都唔知點解都係攰   睇埋電視   11 點就瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言