2013年3月30日星期六

Pizza Bird 脆意雞 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 30-MAR-2013 )

黑松露蒜香雞柳意粉


海鮮闊條麵


環遊世界 ( 薄批 )

( 30-MAR-2013  SAT )

今朝約咗媽咪同家姐去稻香飲茶   所以我 9 點 10 分起身沖涼洗頭就落去稻香攞位   估唔到里奧大人都醒埋   因為我諗住佢瞓到好晏   打包點心比佢食算呢 ~

要搭枱呀   唔係唔知要等幾耐   都唔想嘥時間等囉 ~

媽咪同工人到咗先   之後就到里奧大人同家姐呢   飲到差唔多 12 點   里奧大人同媽咪上屋企先   我就同家姐去美心拎蛋糕喇 ~

鮮蝦腐皮卷



翡翠叉燒腸


鴛鴦雙潮

川汁抄手

鮮蝦炸雲吞


豉汁蒸鳳爪


鹹肉糭


黃金銀絲卷


香煎地瓜餅

抖陣就開始打牌喇   3 點食 tea   咁我就煲埋中藥   之後再打 ~  


打到 8 點開餐   之前諗住同媽咪去鴻星   但估唔到媽咪話想食 pizza   咁仲好   因為我真係麻麻地中菜呢 ~


9 點幾佢地都走喇   仲落緊毛毛雨   所以叫里奧大人幫手送媽咪佢地搭的士   咁我就執嘢喇 ~

難得假期   里奧大人又 relax 喇   咁都好   幾驚又話要做公司嘢呀 ~

沒有留言:

發佈留言