2013年3月21日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 21-MAR-2013 )

冬菇蠔豉燜豬手


叉燒 / 燒鴨 ( 外賣 )


炒洋芹


榴蓮 - 都好濃味   正

( 21-MAR-2013  THU )

又星期四 lu   下過星期四仲開心   因為連放 4 日假呀   勁期待呢 ~

早餐食芝士吞拿魚治烘底   正想食嘅時候   8 卦打黎話黎食   同佢傾計   又比我知道佢真係咩都計到盡一盡嘅心態   真係頂佢唔順 ~ 



尋晚 10 點 45 分瞓覺   真係唔同 d 呀下   精神好多咁呢   感恩感恩 ~

又有 lunch box 喇   鍾意食嘅餸做 lunch box 會覺得好好食   不過我有時都唔想帶 lunch box   因為玻璃飯盒真係好重呀 ~

放工即走 lu   凍咗好多呀   上星期又係星期四無啦啦好凍   不過轉季都預咗時凍時熱   快 d 到夏季啦   唔想又凍又熱咁呀 ~

里奧大人唔駛上大陸   不過我都會番媽咪屋企食飯   里奧大人仍都好鍾意我番媽咪屋企食飯   話次次我去街   佢會特別早放工咁喎 ~ 


媽咪 5 點幾覆完診   所以去到媽咪屋企附近打比媽咪   原來佢都已經喺屋企附近   佢叫我上屋企先   不過我話等埋佢一齊上屋企   佢係咁笑   好似好開心陪佢一齊上屋企咁   好搞笑 ~


家姐 6 點 45 分番到屋企   7 點開飯   食埋生果真係好飽喇   食完唔郁真係好鬼易飽   仲想瞓添呀 ~

里奧大人 8 點打黎話放工   咁我同家姐 8 點 15 分走喇   咁我可以陪埋里奧大人食呢 ~



尋晚先話熱要開冷氣瞓   咁我同里奧大人講今晚凍   唔駛開冷氣瞓喇   佢話梗唔駛啦   叫我望下佢   佢着住件抓毛外套呀   真係誇張   駛唔駛呀 ~

沒有留言:

發佈留言