2013年3月5日星期二

煎餃子專門店 @ 九龍灣 ( 5-MAR-2013 )

酸辣米線 - 都 ok 喎


雜錦滷水飯 - 個飯好林 @.@


煎原味餃子 - 都 ok 啦


煎韭菜餃子 - 我鍾意韭菜餃多 d

( 5-MAR-2013  TUE )

尋晚醒一醒   之後都好好瞓   但後尾係咁發夢   所以最後係好似無瞓過咁 ~

無咩胃口   早餐食奶油多算喇   都懶得諗 ~


抽到春茗中獎嘅高層   每人派封 $100 利是   幾咁豪呀   八卦話佢講話自己要 $2000   其他會分甘同味   woo   高層果然出手闊綽呀下 ~

晏晝同 8 卦出去食   佢係都要補番我餐生日飯   真係好有心呢   不過我揀呢間米線就唔好食囉 ~


咩事呀   我同 8 卦都超級眼瞓   我話 d 米線有古怪   佢話米線有七步迷魂散   痴線架 ~

心血來潮 book 星期五睇中醫   點知原來中醫聽日飛北京   所以我即約今晚呀   好在 book 到咋 ~

放工去荃灣睇中醫   6 點 20 分到中醫度喇   睇完就去剪髮表妹度傾下計   傾咗 15 分鐘就走喇   諗住再去探另一個朋友   點知佢已經收咗舖   咁我都坐 van 仔番九龍灣喇   好在無咩人等車   咁即係星期一真係最多人啦   咁第時一定唔會揀星期一去睇中醫呢 ~

里奧大人同我差唔多時間到九龍灣   我勁想食餃子   所以就去煎餃子專門店食嘢喇 ~

番到屋企開機衫就沖涼   之後 hea 喇   雖然好飽   但真係好攰   好唔想郁   10 點半就瞓覺添呀 ~ 

沒有留言:

發佈留言