2013年3月6日星期三

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 6-MAR-2013 )

蒸撻沙 - 好厚肉呀   正  


白切雞


荷蘭豆炒鮮魷土魷


炒菠菜


蓮藕豬肚豬骨湯

朱古力蝴蝶酥 @ 曲奇薈 - 上次我無去醫院探媽咪   咁家姐有蝴蝶酥   里奧大人就拎咗 2 塊孝敬我   ( 因為我初一去契媽屋企拜年   話蝴蝶酥好好食 ^^ )   之後依家家姐一有蝴蝶酥就會拎比我食   我去旅行時   家姐仲放咗半盒蝴蝶酥比我添呀 @.@

( 6-MAR-2013  WED )

臨起身前發咗過令到自己非常之唔開心嘅夢   搞到我真係無哂心機   情緒好低落   里奧大人今朝又早起身上大陸喎   唔係我可以同佢講下   舒發一下呢 ~

早餐食碎蛋吞拿魚治   其實唔想食   不過難得無人   所以就食啦 ~



菇場靜呀   有 d 想瞓添 ~

聽日開始飲中藥   都好嘅   飲完去洗杯   行下都唔錯   無咁悶 ~

晏晝去買酸辣米線番菇場食   因為我要食番一碗好味嘅酸辣米線呀   食咗 3 餐酸辣米線   夠哂喇 ~


2 點同 partner 去隔離 pack file   所以好快又過咗 1 個鐘啦   實在太好 ~

今晚去媽咪屋企食飯   家姐差唔多 6 點 45 分就番到黎   7 點開飯   呢 d 開飯時間就最好   唔會太遲又唔會太早 ~  

之後比 lucky money 媽咪同家姐   家姐真係儲住架   媽咪就用埋啦 ~

今晚又拎湯   又 lunch box   又雪糕批   又芒果同車厘茄   加埋都 8 磅   仲有鹹魚同豬扒無拎添咋   所以次次諗起臨走要拎嘢番屋企就好驚呢 ~ 

番到屋企即拖地   之後沖涼   里奧大人差唔多 9 點半就番到屋企   一齊睇下電視   之後佢繼續睇電視   但我 11 點就瞓喇   真係好攰 ~ 

沒有留言:

發佈留言