2013年3月23日星期六

( 23-MAR-2013 to 26-MAR-2013 )

( 23-MAR-2013  SAT )

今朝同 8 卦食早餐   不過我唔識去間茶餐廳   所以佢喺 van 仔站等我   再帶我去呢 ~


阿 head 無番   後面同事又無番   超級勁 free   不過我有嘢做啦   好在 11 點做完   有 2 個鐘頭抖下都唔錯 ~

唔怪得咁攰啦   終於每月一到   感恩都 ok   所以放工同里奧大人坐 van 仔去 Mega Box 飲茶喇 ~

原來好多酒樓都 5 折   咁都好多選擇   今次去試另一間 ~

前菜 - 有牛展粒


金脆帶子卷 - 一般   我覺得帶苦味 @.@



韭黃鮮蝦腸粉 - 都幾大隻蝦架


甜酸炸雲吞 - ok 啦   我到目前為止   都係覺得鴻星好食 d ^^


蛋黃千層糕 - 超級正呀   呢個千層糕真係兒時回憶黎架   依家好小有酒樓做呢   所以見到即叫喇 ^^


蜜汁叉燒包 - ok 呀   因為我突然間好想食包 ^^

食完又行一陣喇   之後坐 shuttle bus 番屋企 ~ 

唉   6 點沖完涼   個肚開始黎料   要瞓喇   之後 8 點幾醒咗   煲番熱 d 紅豆黑糯米比里奧大人食   媽咪尋日煲架   我又唔食得   所以迫里奧大人一定要食呢   整完之後我又瞓番 lu ~ 

( 24-MAR-2013  SUN )

woo   個肚都仲痛呀   所以就係咁瞓係咁瞓   瞓到 5 點幾先想起身呀 ~

出廳睇電視   8 點又入房瞓番 lu ~


( 25-MAR-2013  MON )


丫   個肚仲痛   所以都係請病假   喺屋企瞓番夠本呀 ~

瞓到 5 點   起身去睇醫生   之後番屋企沖熱水涼再食藥   d 藥令到我超級眼瞓   但唔知係咪瞓得太多   又瞓唔到喎 ~

里奧大人 7 點半喺大陸走喇   所以差唔多 9 點番到屋企   叫佢買隻茶葉蛋比我食   飽肚又方便   再食多半個杯麵   食完抖陣又瞓 lu ~

Big Cup 合味道杯麵 - 超難食架   無味道嘅   下次買番正常 size 算喇 @.@


( 26-MAR-2013  TUE )

要番工喇   個肚都有 d 唔舒服   但都 ok ~

無啦啦又好凍呀   我又攰   所以都係打的番菇場喇 ~

食埋早餐先番菇場   之後又忙   因為做番尋日應該做嘅嘢 ~


lunch 食朱古力蛋糕咋   乾爭爭   不過真係無嘢想食   旨在有 d 嘢落肚囉 ~

又忙喇   好在好快搞掂   可以抖下喇 ~

放工超大雨呀   去完海皇買皮蛋艇仔粥就番屋企   沖完熱水涼就食碗熱粥   成身暖哂呢 ~

里奧大人差唔多 8 點先喺大陸放工   咁我 9 點幾又好似有 d 餓   所以又叫佢買隻茶葉蛋比我食   食完真係夠哂飽喇 ~

沒有留言:

發佈留言