2013年3月2日星期六

公司春茗 ( 2-MAR-2013 )




( 2-MAR-2013  SAT )

今朝同 8 卦食早餐   走嘅時候 d 雨都幾密   又大風   8 卦話好似打風咁呀   真係幾次架 ~  


菇場忙呀   忙咗 2 個鐘   之後等放工 ~

去完萬寧買嘢先番屋企   抖陣就同里奧大人行遠 d 食 tea   食完又行下德福   去埋三聯買書就番屋企喇 ~


番到屋企已經 4 點半  今晚公司春茗   我約同事 5 點半喺九龍灣地鐵站等   一齊去佐敦   掛住傾計   落錯車   好在無出閘咋 ~

去到酒店都係 6 點 10 分   但春茗 6 點 45 分先開始   咁就同 d 同事傾下計啦   無咁悶嘛 ~

玩咗 3 個枱獎先食嘢   之後一路食一路玩遊戲   今年蛇年   所以英文字有 SNAKE 就可以玩大獎遊戲   我抽到 A 字   細老闆抽到 N 字   上年我係大獎   細老闆係 2 獎   所以 d 同事話又係我地 2 個呀   最後我同細老闆同另一高層抽到唔同嘅蛇   所以可以玩大獎遊戲   最後係玩捉鉛筆遊戲   我玩到第 4 板就輸咗   但細老闆話佢其實玩到第 2 枝時係跌咗 1 枝   所以應該係已經輸咗無得再玩   佢講咗幾次   咁 MC 就問大老闆算唔算輸   咁大老闆話算輸喎   所以我就同另一高層玩大獎遊戲   好感恩我抽到 2 獎呀   因為我覺得如果唔係細老闆話自己輸   其實真係無人知囉   所以我真係好多謝細老闆呢 ~


差唔多 10 點幾就走喇   我又同埋同事一齊搭地鐵   有個伴都幾好   因為我認唔到路呀 ~

番到屋企已經 11 點   沖埋涼已經 11 點幾   要瞓喇   聽日要 6 點半起身呀 ~ 


2 獎係 $2000 ^^ 感恩感恩



沒有留言:

發佈留言