2013年3月17日星期日

明輝茶餐廳 @ 九龍灣 ( 17-MAR-2013 )



( 17-MAR-2013  SUN )

今朝里奧大人話唔多舒服   唔起身食早餐   想瞓多陣喎   咁我又約咗鐘點   點都要起身   咁我就同鐘點去食早餐   聯絡下感情 ~


其實我無咩胃口   一個餐肯定食唔哂   咁尋日約咗家姐今朝 11 點前會車 2 條廁紙比我   無耐家姐打黎約啦   佢知我會食早餐   問我有無多士   實在太感恩喇   我就係唔想食多士同火腿奄列   問佢要唔要埋奄列   佢又話要   實在太好啦   我真係食唔落   唔想嘥嘢嘛 ~

11 點同家姐喺停車場交收   之後我番屋企   里奧大人又啱啱瞓醒   都番唔切教會架喇   咁我陪佢食早餐啦   我去拎位先   去到已經 11:25 喇   叫埋嘢   隔多 2 分鐘就聽到話停早餐呢 ~


食完去日本城買嘢就番屋企   一個早上   番咗屋企 3 次 ~

無啦啦頭暈暈   又唔眼瞓   唔知想點咁   好在鐘點黎咗幫手   咁我可以休息下 ~

里奧大人做公司嘢   之後又瞓晏覺   咁我灘抖啦   差唔多 3 點半先出去食 tea   不過今晚我都唔煮飯   因為頭暈暈唔想煮呀 ~



希望里奧大人唔會喺呢 10 年都食呢個餐啦   我唔食   但見到都開始有 d 驚喇 @.@

7 點 45 分出去食嘢   諗住去佢地自己所講嘅 " 強勢回歸 " 麻酸樂試下   但有成 10 個人排隊   我唔會等囉   呢間嘢之前執咗架   依家又開番   不過我覺得呢間之前都唔好食嘅   但里奧大人話可能轉咗師傅會好食 d 呢   咁我都希望係嘅   多個選擇嘛 ~

我只係想食濕嘢   但唔想又去金姆指   所以去明輝食麵喇 ~

食飽行陣商場就番屋企 lu   想早 d 休息 ~

沒有留言:

發佈留言