2013年3月22日星期五

稻香 @ 九龍灣 ( 22-MAR-2013 )


美龍三寶之一 - 上湯波士頓龍蝦伊麵   估唔到都幾大隻喎   同埋 d 伊麵唔係林 pat pat   唔錯唔錯


美龍三寶之二 - 西蘭花雙螺片   賣相同味道真係麻麻地囉


美龍三寶之三 - 沙薑雞 ( 半隻 )   無咩特別 


筷樂孖寶之一 - 點頭老虎斑   好大條呀   $98 都抵食  

筷樂孖寶之二 - 加 $1 可享用桂花乳豬拼盤



乳豬 - 太細件啦   好似人地斬剩咗咁


叉燒 - 麻麻地


豉油雞 - 麻麻地


燒鴨 - 都係麻麻地   稻香燒味真係麻麻地


陳醋雲耳 ?! - 酸酸地   有又有 d 麻辣

( 22-MAR-2013  FRI )

又到 Happy Friday 喇   尋晚瞓得都幾好   好開心呀   因為之前瞓得唔太好呢 ~

天氣唔凍又唔熱   不過我都係着長袖   如果菇場好鬼凍   一陣冷親就麻煩喇 ~

早餐食腿蛋治烘底   無咩味架   蛋味都無架   不過食脆脆豬果間餐廳好焗   我入咗去就行番出黎   唔想焗暈呀 ~



又有 lunch box 喇   食完就上網喇   呢 d 天氣真係令到人唔想出街 ~   

里奧大人上咗大陸   所以我約媽咪同家姐去稻香食飯   落車經過大班麵包   問家姐買唔買   佢話買   我就買啦   $18 / 3 個真係好抵   因為我係 $7~$8 果 d 包嘛   本來幫佢買 3 個   不過好多都新鮮出爐   都忍唔住買多 3 個   因為我好小見到新鮮出爐嘅麵包呢 ~




同媽咪 工人 6 點就去到稻香   到 6 點 15 分已經無咩位   好在早到咋 ~

芝士條 - 新鮮出爐架   香到呢


家姐要 7 點先到   媽咪又話餓   所以我地叫咗個 "筷樂孖寶" 食先   咁等埋家姐黎再叫個 "美龍三寶"   食下傾下   8 點半就走喇 ~

陪完媽咪搭車   再陪埋家姐搭車就番屋企 lu ~

番到屋企開機洗衫之後沖涼   里奧大人 10 點 45 分先番到屋企   陪多佢一陣   我都瞓喇   比佢自己 free time ~

沒有留言:

發佈留言