2013年10月15日星期二

壽司 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 15-OCT-2013 )



( 15-OCT-2013  TUE )

放咗 3 日假真係爽喇   所以今朝起身有難度啦   同埋唔知係咪尋晚飲咗杯可樂   碌咗好耐先瞓得着呀   慘 ~

其實無咩胃口   不過唔食又唔得   食咗半件咋   食剩嘅腿蛋就做 lunch box 餸   唔好嘥 ~


菇場忙下停下咁   咁都好   因為我勁眼瞓呀 ~

晏晝有 lunch box   係里奧大人尋日食剩嘅三絲干炒意粉   加埋今朝食唔哂嘅腿蛋   咁就飽哂喇 ~

今晚放工去拎嘢   所以去 Market Place 買壽司同生果   勁感恩呀   因為買滿 $100 有 95 折呢 ~

一心都係諗住買壽司拼盤   見到每盒 $84 覺得好抵   原來係每日限 50 盒咋   原價要 $118   所以我買完之後   仲有幾盒就比人買哂 lu ~

買埋香蕉就走喇   不過唔夠 $100 無得 95 折   我覺得唔抵   又去買多盒無桃青提子   折咗 $110 咋   其實都唔係平好多   但好過無嘛   哈哈 ~

要捧住盒壽司同提子急步行番屋企   真係好攞命   塊臉係滴緊汗架   番到屋企放盒壽司入雪柜又要去診所換番張醫生紙   行黎行去真係好攰   腳又震手又震呢 ~

今晚唔駛開火煮食   所以即沖涼喇   超級勁嘆 ~

里奧大人知我買壽司   所以 7 點半就番到屋企   可以一齊食呢   感恩感恩 ~

佢食完又做公司嘢   咁我又打機睇下電視啦   因為仲係好攰   唔想郁呢 ~

沒有留言:

發佈留言