2013年10月19日星期六

ME.N.U @ 九龍灣 ( 19-OCT-2013 )

部隊鍋

其實都好多肉   所以 3 個人食就最好呢

( 19-OCT-2013  SAT )

今朝同 8 卦一齊食早餐   不過我講明起碼 8 點 45 分先到   因為我想瞓晏 d 同埋唔想咁趕囉 ~


番到菇場勁開心   因為後面同事無番   大粒又全部唔喺度   我真係放大 screen 上網架 ~

上網睇到無嘢睇   所以睇下有咩好團購   好感恩呀   因為又見到 Shake n Take 攪拌器套裝   $128/set   所以又買喇   其實屋企有個大嘅攪拌機嘅   不過懶得又拆又洗嘛   呢個好方便呢   shake 完就可以飲 ~

買開有條路   再買多個 JNC 智能乾果麵包機 ( 輕便版 ) $ 468 ( 原價 $1,780 )   其實想買好耐   不過其他牌字要千幾蚊   我又覺得貴   因為我知道自己唔係成日用家嘛   依家平平地買個玩下都好   其實我都唔鍾意食麵包   整完都係比家姐佢地食架咋   佢地慘 lu   哈哈 ~

話咁快又放工   約咗里奧大人喺鑽石山地鐵站等   之後再一齊去深水埗呢   唔知點解突然好鬼餓   餓到有 d 想暈咁呀   但其實朝早係好鬼飽架喎   里奧大人背囊本身有 2 包芝麻糕   不過佢原來轉咗另一個背囊   所以無啦   好在我有包 Skittles 咋   食完真係好 d 咁呢 ~

去到都差唔多 2 點   但勁想食印尼嘢   不過要等 16 個人   咁我排隊等先   叫里奧大人自己去黃金睇電腦   不過佢睇完我都仲要等 12 個 人   佢驚我餓暈呀   所以叫我食第 d   咁我話食傷心酸辣粉   經過陳記魚蛋   買串大辣魚蛋食先   辣到呢   勁過癮   哈哈 ~

好感恩去到有卡位   同埋我想食口水雞同蒜泥白肉都有套餐   咁就最好   因為唔想太大碟 ~

傷心酸辣粉 - 我要小辣   里奧大人要 BB 辣   但我果碗其實一 d 都唔辣   佢有比樽醋架   不過我唔落   我驚又油又酸   個胃頂唔到呢   如果勁辣再加醋   咁應該真係會食到流眼淚   依家我點都食唔到有傷心嘅感覺呢下先最傷心   哈

口水雞 - 小小麻辣咁啦   唔知係咪因為頭先陳記大辣魚蛋太勁   搞到無哂味雷

蒜泥白肉 - 五花腩真係好肥   真係無咩肉食   同埋呢度 d 蒜泥有 d 都好大粒   所以乸親條脷   我最驚呢   呢碟又係好油   我唔敢食咁多 d 蒜泥   驚肚屙呀   話哂唔係食完即番屋企嘛   哈

因為我着淺色裇衫   所以好驚比 d 油彈到落件衫到   好難洗架   所以叫里奧大人除件裇衫比我着住   佢以為我凍添呀   我話我件貴嘢唔想整污糟   之後食完喇   佢話其實佢件裇衫係貴過我件裇衫   嘩哈   我求其 up 之嘛   但深色污糟無咁礙眼嘛   真係呢 ~


食完就去高登   比我買到個油壓式電話座   $34 都 ok 架   之後里奧大人再買埋個無線 keyboard 就走喇 ~



再周圍行下   行到 5 點就坐 van 仔番屋企   我坐 van 仔一定唔會坐門口隔離   因為有次行緊公路   對門無啦啦開咗呀   嚇到我即刻同司機講囉   大佬  如果掟彎就不得了喇   有時着 d 褲嘅質地係好 "線" 家嘛   一陣飛咗出去就慘 lu ~

番到屋企就抖陣先   里奧大人就瞓咗陣   之後 6 點就出門口去攞位   今晚又食部隊鍋   但就唔加多個辛辣麵喇   上次飽到好辛苦呢 ~

今餐都係超勁飽   所以食完要行商場消化下   咁今日去黃金   勁想買 earphone 呀   包住隻耳聽歌真係好正   不過想要果個係要插電腦   咁即係唔啱   但無理由買 b 字牌字果個嘛   二千幾蚊呀   太貴   同埋最慘係我呢下想要   一陣唔用實比里奧大人鬧死都似   咁好感恩啦   比我買到個  Pioneer 玩下   $ 298 咋   都抵玩啦   之後再去日本城買個不鏽鋼煲就番屋企喇 ~

今日無 planning 架   但反而成日無停過咁   所以番到屋企   煲埋中藥   沖埋涼就真係要抖喇   不過里奧大人今晚要 relax   想睇之前錄咗嘅電影   咁我都陪下佢啦   又 12 點先瞓 lu ~      

沒有留言:

發佈留言