2013年10月29日星期二

蔥油雞 + 蔥粒炒飯 + 油麥菜 ( 29-OCT-2013 )



齋滷味 @ 三德 ( 北角 ) - 都 ok 好味   家姐仲買咗條春卷   同佢 share 食   我鍾意食素春卷架   最怕食芋頭春卷   唔鍾意 d 口感

芒果糯米糍 @ 三德 ( 北角 ) - 好味呀   夠煙韌   豆沙又唔甜   里奧大人都話好食   下次我要買 6 個獨享 ^^

( 29-OCT-2013  TUE )

尋晚開番冷氣真係瞓得唔錯噃   今朝都幾精神咁啦 ~

今朝食腿蛋治烘底   我最驚食 d 蛋係生生地咁   人地覺得好滑   但我覺得好多菌   哈   以前細個打邊爐會點生雞蛋   話無咁熱氣嘛   又話要飲埋邊爐 d 湯   又話無咁熱氣   我真係信架   不過我無食生蛋黃好耐喇   好記得最後食果次係食沙爹牛肉麵餐   會有煎雙蛋加麵包   我食完麵之後已經勁飽   再食埋隻雙蛋   d 蛋黃喺我口腔入面滾動   之後我想嘔   自此之後無再食蛋黃 lu ~


菇場有小小嘢做咁啦   之後又係休休閒閒咁過喇 ~

今日有 lunch box   食完就去買糖比家姐   佢話呀   坐車有時會打機同睇報紙   之後勁想嘔   梗係啦   架車咁 chok   我都試過坐 van 仔打機   之後勁頭痛到想嘔   所以之後唔敢坐車打機 lu ~


放工即走啦   要去攞鞋   番到屋企就即煲中藥同開機洗衫 ~     

家姐今晚幫我去金飯碗買椰子油   佢自己又順便買埋廖孖記腐乳同大支余均益辣椒醬   支余均益係喺粉麵餐廳食果 d 咁大支   我覺得好搞笑   比我有排食   細細個成日用余均益撈蝦子麵   就咁已經好好味呢 ~  

家姐差唔多 7 點就到喇   之後我煮飯   佢就食零食同睇電視   咁我煮完就出去坐啦   一齊食菜   家姐見到炒飯咁多蔥就嚇暈   其實有蔥真係好好味架噃   不過我打完仗真係無咩胃口   無食到飯   再等埋里奧大人先食齋呢 ~    


家姐 8 點 45 分走啦   趕住睇電視   里奧大人就 9 點幾先番到屋企 ~       

是日晚餐 - 蔥油雞 + 蔥粒炒飯 + 油麥菜 

蔥油雞 - 今次用雞扒   之後用蒜頭 乾蔥頭 豉油 辣油 醋撈埋一齊   酸酸辣辣唔錯架 ~

蔥粒炒飯 - 用咗 $4 蔥炒   太多蔥   所以個飯好濕   再加埋隻蛋就更濕   真係好怕炒飯   嘩哈哈   同埋焗住喺飯盒係好大陣味   所以我一開個蓋   里奧大人係咁索係咁索   話咩味咁臭   嘩哈哈哈哈 ~   

油麥菜 - 仲係 $7/斤   所以又買黎食   點甜豉油好好食架 ~    

今晚諗住好快煮完飯   食完抖陣去徑步   不過搞掂哂所有嘢都已經 9 點   之後等埋里奧大人一齊食齋   食完洗埋碗都 10 點   咁唔徑喇   同埋個人有 d 散   今次計錯數   煲中藥真係最多煮 2 個餸   同埋 2 個餸都要蒸   咁唔駛嘥時間洗完鑊又煮呢 ~

里奧大人沖完涼就搽椰子油   勁香呀   勁想咬佢   不過我又搽咗 cream   唔係我都會搽   因為原來又唔係好立咋噃 ~

今晚佢好 happy 咁   做完嘢仲上網睇嘢睇到 11 點半仲未瞓    我頂唔住瞓先喇 ~

2 則留言:

  1. 蔥聰三之之~ 午安呀 我今日都完工喇..希望快啲到放工時間喇 今晚約佐朋友打邊邊..都好耐冇打喇 我屋企都興點生蛋架..而家都會 但我大佐就冇點lu..覺得生蛋個感覺好核突 我食太陽蛋都唔會成隻放入口架...會切到佢流晒啲蛋黃出嚟
    我之前想train搭車打機唔暈車浪 因為唔想自己暈車浪嘛..但有時得有時唔得 暈起上嚟好辛苦..勁想嘔 跟住媽咪問我做乜要攞嚟辛苦呢 hehe 又係既
    三德啲糯米甜品幾好味架 以前放工會特登去買 紅豆糯米卷都好味..好軟糯又唔甜
    你都幾like食炒飯架喎 係咪每個禮拜都會炒一次 焗住啲炒飯好臭既咩 haha 咁你仲焗住 咁臭老奧仲食唔食架?
    金飯碗喺邊架? 好多嘢買架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 四四方方木之之妳好呀 又係我啦 哈哈 ~
      打邊邊正呀 我好似對上一次係唔知 7月定8月 果次打完太熱氣喇 所以同家姐講話 3 個月後先打 估唔到真係 3 個月先再打 ~
      我依家唔食生蛋黃架 太陽蛋 d 蛋黃都唔食呢 ~
      原來妳會暈車浪架 咁妳仲打機 ?! 咁樣真係好辛苦喎 我教妳一種唔暈車浪嘅好方法丫 ~
      就係行路番工放工 嘩哈哈 夠爛嗎 ?!
      三德紅豆糯米卷 我記住 哈哈 講到依家好想食呀 衰 ~
      我唔係幾 like 食炒飯 而係每餐煮好小飯 驚整壞電飯煲 所以我會煮兩晚嘅飯囉 ~
      佢地唔太鍾意食蔥咪話臭囉 我叮完都不知幾香 嘩哈哈哈 ~
      金飯飯喺北角渣華道街市同埋荃灣街市街街市呢 ~

      刪除