2013年10月28日星期一

冬菇蒸雞翼 + 臘潤腸 + 腐乳唐生菜 ( 28-OCT-2013 )


( 28-OCT-2013 MON )

呢兩晚無開冷氣   因為覺得唔係熱   但我可能仲未適應到唔開冷氣瞓   所以瞓得唔係咁好   咁里奧大人半夜都會摸下我   睇下我熱唔熱   尋晚佢摸完我一下   又見我無冚被   所以就開番冷氣   咁朝早起身問佢係咪驚我熱   車   佢話其實係佢熱呀   抵啦   無啦啦換張厚嘅冷氣被   依家天氣係涼   唔係凍   我覺得唔需要咁快轉被住囉 ~

早餐食芝腿治烘底   唔知幾時會食厭呢   哈 ~


嘩   超勁眼瞓呀   大粒又全部唔喺度   真係無原動力做嘢 ~

Lunch time 又未餓   但又眼瞓唔想出街   所以就叮貴刁食喇   辣辣地好好味架 ~


之後打比里奧大人   佢無啦啦話冷氣費唔慳得   原來佢都超級眼瞓呀   嘩哈哈   抵啦   終於知道熱係幾辛苦呀呢   等佢成日話全世界得我一個最怕熱丫嗱 ~

放工去街市買菜   再去超市買嘢   番到屋企都已經 6 點半 lu ~

醃埋雞翼再浸埋菜   就飲埋碗隔隔夜湯   食埋湯渣   咁今晚就咁食 d 餸算架喇 ~

食完個人又好似精神 d 咁噃   所以又開始煮飯 lu ~

今晚我自己食先   里奧大人 8 點 15 分打黎話放工   叫我食飯先   嘩   我都食完啦   抖陣再拖埋地   超勁攰呀 ~

是日懶餐 - 冬菇蒸雞翼 + 臘潤腸 + 腐乳唐生菜 

冬菇蒸雞翼 - 呢個餸勁喇   我同里奧大人都覺得完全無味   嘩哈哈   佢仲以為我喺街買雞翼   我話我煮架   其實我用咗好小豉油同五香分醃咗 15 分鐘架咋   因為我驚好鹹   點知原來都唔入味嘅 ~     

臘潤腸 - 喺金飯碗買架   我 frd 話三花腸係三肥七瘦   唔知係咪因為新鮮   所以唔係硬柴柴   鴨潤腸又係好味   好多油分   唔會好乾   送飯一流 ~  

腐乳唐生菜 - $5/份咋   所以買啦   點腐乳好好食架   不過帶 lunch box 就煩 d   因為會出水   但我唔慣 lunch box 無菜   所以點都會帶 d 呢   最多放喺底 ~   

搞掂哂所有嘢就沖涼   抖陣就食生果   之後真係休息喇   今晚 11 點 15 分瞓喇   真係頂唔順呢   哈 ~   


之前喺裕華買嘅黑芝麻糕   我食咗之後真係好瞓 d 咁架   不過黑芝麻本身都好有益嘅   食多 d 都無妨呢        

4 則留言:

  1. encore兩笠..encore早呀! 準備食lunch啦
    出去食米線啦不如..哈哈! 等你呀吓
    有款雞翼真係唔入味架~好早買過一次..以後都唔買
    佢d皮肥厚d~如果整依個餸~我通常加埋榨菜..好味呀
    wow!! 我依家又係有飲芝麻糊~係jusco買果隻有山藥水(紫色袋)
    依家冬天..夜晚想食糖水都當黎食囉~下午飲又飽肚^^

    回覆刪除
    回覆
    1. encore double two 笠 ~
      唔好講笑 如果我去荃灣 我一定會去食酸辣米線架 好掛住佢呀 ~
      嘩哈哈 多謝笠呀 仲以為自己醃得唔夠耐添 原來有款雞翼係唔入味嘅 ~
      不過講真 我好幾時醃 d 雞翼都無咩味 但醃咗幾個鐘架噃 所以我都好怕整雞翼 但有時懶起上黎咪雞翼囉 方便嘛 ~
      woo 我下次又加榨菜 肥滔果隻 哈哈 ~
      我知妳覺邊隻呀 不過我無買黎飲 妳知啦 我 lunch 食得都飽 無可能又下午茶家嘛 肥死咩 ~

      刪除
  2. 孖潤腸二之~ 午安喇喂 今日好精神嗎? 我噚晚都瞓下醒下呀..糖妹囉 夜晚走上嚟行嚟行去 可能開始涼佢想入嚟瞓一陣呀~
    呢兩日無啦啦涼佐好多呀 正呀~ 今朝起身覺得寒添呀 應該唔駛再冷氣喇 不過我已經冇開好耐喇 之前都會覺得少少熱架..但瞓瞓下又ok習慣佐 我覺得好多男人都怕熱架喎 但小俊就相反囉..佢對手成日都凍架..好似女人咁 wakaka
    醃佐雞翼都冇味...係咪冬菇都要醃埋呀 我未蒸過雞翼所以唔知呢~ 我仲未買蠟潤腸呀..都好想食呀 花三腸係乜嚟架..未聽過 金飯碗係九龍先有架? 我淨係買過榮華咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 孖筋木之妳好啦 ~
      瞓下醒下真係好慘 糖妹都會同妳瞓架 ?! 如果妳攬住佢瞓 妳肯定好暖 哈哈 ~
      下 點解我覺得之前兩日熱咗咁嘅 不過起身果下又真係有 d 寒意 唔知係咪因為仲開緊冷氣呢 ~
      老奧咪怕凍囉 夏天喺屋企成日話凍凍凍 大佬 我煮住飯出黎 佢將冷氣教到 low cool 妳話係咪顛丫 low cool 不如唔好開 因為 high cool 都唔係凍 ~
      冬菇都可以用豉油麻油醃 蒸雞翼其實好味 因為好滑 ~
      花三腸係七瘦三肥呀 金飯碗喺北角渣華街街市都有 ~
      我依家唔食榮華啦 覺得佢好乾呀 ~

      刪除