2013年10月31日星期四

百瀧意粉薄餅餐廳 @ APM ( 31-OCT-2013 )

傳統沙樂美腸薄餅 - 呢個薄餅 d 料真係 "多" 到呢   芝士唔夠啦   沙樂美腸又勁小   好在都脆邊   唔係仲慘       

意大利香草牛肉扁意粉 - 都幾好味   不過食到最尾好油   

我初初以為得白色   因為影相無為意嘛   之後傾傾下計見到轉色   cc 話佢一黎就見到嘅係綠色   因為佢仍都無為意會轉色呢   

( 31-OCT-2013  THU )

臨醒之前又發惡夢   就係發夢自己番工遲大到   因為里奧大人又話要睇呢樣果樣   所以搞到我差唔多 9 點 50 分先番到菇場   勁驚呀   間唔中就會發夢番工遲大到   但其實我有教鬧鐘   里奧大人又有教   唔會咁邪 2 個都唔響呀嘛 ~

好在臨醒先發   咁發完都醒   可能因為依家要滾熱 d  中藥   心理上係有 d 壓力   雖然都係 2 分鐘   但話哂都係時間丫   哈 ~

今朝餓呀   所以食芝腿治烘底   唔記得叫大火   反而仲烘得靚仔   大佬   烘底加 $1 架   我覺得唔好求求其其烘就算囉 ~


菇場唔忙   好在唔眼瞓 ~

今日又有炒飯 lunch box   好在加咗媽咪 xo 醬   唔係真係無厘味道   真係勁唔想食囉   但無理由嘥家嘛   咁即打比里奧大人   話佢知我要食埋大前晚炒飯勁慘   因為無味道   之後佢話都唔明點解我煮咁多    煮埋我屋企人食咁喎   唉   我真係唔識預分量   有時炒得好味又唔夠食   但邪在好多時炒得唔好味又煮得特別多   慘 ~


諗住 hea 等放工   點知 4 點有急嘢做   當堂好似上電咁博命做   因為我今晚要準時放工呀 ~

今晚約咗 cc 食飯   請佢請番生日飯   不過佢生日係 8 月 5 日   我都覺得自己離鬼哂譜   但我成日記住呢餐飯架   因為之前都有約過佢   唔係佢唔得閒就我唔得閒   一係佢病完到我又唔舒服   拖拖下到呢晚先食到飯呢 ~

之前約親 cc 都會買衫食飯   不過佢依家成日都多嘢做   所以其實個人都好攰   咁坐低食飯吹水算喎 ~

傾呀傾   傾得勁開心呀   咁多年老友   真係講小小嘢佢都知我諗咩   實在太了解我喇 ~

之後講開潔癖呢個問題   里奧大人同佢屋企人成日話我有潔癖   不過我強調話我無潔癖   而係妳地污糟啫   不過我就真係唔會着人地 d 外套   但里奧大人果 d 我就着架喎   因為我知道係洗咗嘛   家姐同媽咪果 d 我都唔着架   雖然我知道佢地洗咗先敢比我   但我都唔會着   情願凍   夠抵死呢   同埋我接受唔到 d 人着衫褲連着 2 日先洗   出街有汗有塵家嘛   就算着襪落街 10 分鐘都要洗對襪   有腳汗家嘛   所以里奧大人成日話我咩都洗洗洗   嘩哈哈 ~

好記得之前 cc 話一日洗 8 機衫   佢話因為如果天氣唔好就唔洗嘢   所以一好天就會洗洗洗   所以佢好似 11 年換咗 3 部洗衣機   尋晚我問佢呢排天氣咁乾燥   有無狂洗   佢話有呀   不過就 1日 洗 3 機   朝早 7 點幾下晝 12 點同 4 點   話咁樣可以等個摩打抖抖   大佬   家用洗衣機唔係咁用架   真係好易壞囉   之後佢話最經典有一次係半夜 4 點幾起身開機洗衫   我咪話仲早過 d 阿婆做晨運   真係好痴呀   哈 ~

傾到差唔多 10 點   佢老公打黎話沖涼先   5 分鐘之後里奧大人打黎話佢沖涼先   不過我地都走喇   聽日要番工嘛 ~

番到屋企都即沖涼喇   里奧大人又睇之前錄咗嘅電視劇   咁我都陪下佢啦   不過 11 點半就瞓喇   難得有睡意呢 ~

4 則留言:

  1. 四四六六笠..四四六六拆掂佢早呀
    CC好誇張呀~我D電器好鍚住用架..雖然都用到盡! 哈哈
    洗衣機都用左11年先換呀~不過如果佢用歐洲機真係唔耐用呢
    依間係POKKA分線~不過我無試過! 個PIZZA好似燶左D喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 四腳朝天笠 嘩哈哈哈哈哈 幻想緊妳四腳朝天 好似隻巨強咁呀 嘩哈哈哈哈 ~
      cc 真係誇到無朋友啦 唔知以為佢有渴洗症添呀 哈 ~
      我都好錫電器架 因為以前 d 料真係好好多 依家好多都好快壞 妳覺唔覺呀 ?!
      佢用咩機都死啦 咁樣用法 ~
      原來呢間係 pokka 分線黎架 pizza 都唔好食嘅 無料 ~

      刪除
  2. 唔三唔四之 午安喇喂~ 我又完工可以休息喇 今日仲有同事請食生果盒 而家八婆對我地部門好佐之後..成個工作環境都好佐 咁先係番工架嘛...日日鬧嚟鬧去有乜好呢
    唔知醒番工真係幾驚架 會成個彈起~ 我會唔知醒架..因為我出門口先叫小俊起身 佢有時又較得早喎 一早響ed 就會一直瞓..噢~
    生日飯呢啲嘢有心咪得囉 幾時食都得 百瀧幾好味架喎 b媽勁like佢啲pizza 又脆又薄..不過呢間又真係少佐啲料既...
    有潔癖既人係唔會覺得自己潔癖架 我阿姐都有潔癖架..成日都清潔 又唔比去佢屋企..因為一有人去完佢就要全屋清潔一次 覺得好攰喎...但好攰都要清潔完為止..我覺得咁樣好辛苦呀 cc屋企好大架..可以容納咁多未乾既衫...我只可以洗一機架咋 洗多機都唔知掛去邊好喇

    回覆刪除
    回覆
    1. (木..木) 午安啦 ~~
      4 點幾做完仲有生果食添 咁嘆嘅 ~
      都唔明點解 d 人覺得聲大大鬧人好威咁 我公司有 d 人又係咁 我覺得佢地好無收養咋 ~
      係啦 唔知醒番工 起身果下真係嚇到命都無呀 ~
      呢餐生日飯真係好耐下 哈 請咗就了咗件心事嘛 明無 ?!
      呢間 pizza 個底都脆邊架 但勁小料呢 ~
      咁我無阿姐咁誇 全屋清潔真係好攰 我唔會架 ~
      cc 屋企好多地方浪衫就真 其實我未上過佢屋企架 搵日睇先話妳知 哈哈 ~

      刪除