2013年10月18日星期五

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 18-OCT-2013 )

釀尖椒 / 魚卜

茄汁蝦

冬菇栗子燜排骨 

炒青瓜 

合桃當參蓮子百合瘦肉湯

( 18-OCT-2013  FRI )

又 happy friday 喇   可能今個星期放咗一日假   所以覺得好似好快又星期五咁呢 ~

今朝又開始飲中藥喇   早餐只可以食多士或者三文治   因為飲完杯藥已經半飽 ~


菇場忙忙地啦   之後就 hea 等 lunch time 喇 ~

今日同 8 卦出去食 lunch   真係唔知講咩好   哈哈   之前真係聽到佢把聲都憎   依家又無咩嘢   因為佢幫我整 skype   佢係咁上網 check 點解會死咗   同埋佢自己都有嘢做   但都幫我   我真係感激佢架 ~


同佢食完飯就去行陣先番菇場   因為我真係好飽   非行不可呀 ~

又終於放工啦   今晚番媽咪屋企食飯   坐巴士嘅時候   里奧大人話見完客放工   已經到上水添喇   係咪咁邪呀   唔煮飯就咁早放工   不過咁都好嘅   好過 9 點先喺大陸放工呢 ~

家姐差唔多 7 點番到屋企   佢感冒呀   變咗男人聲好驚呢   不過其實我同媽咪先最驚   驚佢傳染我地呀   不過佢都帶口罩   無計啦   惹到媽咪好煩家嘛 ~

8 點半走喇   媽咪又買咗 2 個巨蕃鬼荔枝比我   咁家姐唔飲得湯   又比埋我   真係次次最驚係拎嘢走   實在太重喇 ~


番到屋企已經見到里奧大人啦   真係無咩幾何   之後我即煲中藥再開機洗衫   之後就沖涼抖抖喇 ~

4 則留言:

  1. 五好笠..encore morning你好!!
    小奧咁早走得都唔一齊去媽咪屋企食飯? 佢食咩呀?
    粟子近排當造~昨日我都用粟子煲湯飲~見到燜餸好想食
    依家凍凍地..食燜餸最正^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 六笠 ~~ encore morning 啦 開咗茶未呀 快 ~
      如果小奧去媽咪屋企要 7 點半架 咁唔等啦 7 點半我地都食到七七八八 佢多數喺上水食埋嘢先番屋企 一係美心一係 burger king 咁囉 ~
      栗子煲湯好飲呀 好似甜 d 咁架 ~
      冬天食燜餸真係好正 可能我鍾意多汁啦 哈 ~

      刪除
  2. happy五小之~ 午安好呀 今個禮拜都過得幾快..話咁快就嚟11月喇 同事話下個禮拜開始得20度咋 要攞番幾件長袖衫出嚟先得喇
    同八卦好番咪幾好 一場同事廢事面左左嘛 因為見同事既時間仲多過屋企人架嘛
    吖..上次話嗰間阿一酸辣北角同筲箕灣都有..其他地方就唔知lu 我最近好like食呀 今個禮拜食佐兩次喇 hehe
    栗子當造呀 呢個炆餸我都好like食架..搵日整先~ 附近有人病真係好驚比佢傳染架 啲人成日話傳染佐比人就會好番架喇....變佐男人聲 咁之家姐都病得幾嚴重喎 而家好番未呀?
    蕃鬼佬荔枝好好味架? 我印象中好似冇食過....

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期六木之 妳就好啦 唔駛番工 我次次都會咁講架 哈 ~
      時間過得好快啦 咁就差唔多一年添呀 ~
      今年好似早咗凍咁噃 因為我覺得尋日已經開始凍喇 ~
      同 8 卦好番 哈哈 妳又咁形容呀 我同老奧又係咁講架 不過一場同事面阻阻又真係唔好 我仲要佢幫手添呢 但就真係唔會同佢交心 其實由始至終都無同佢交過心 佢太 8 喇 哈 ~
      阿一原來唔係喺 quarry bay 仲諗住叫家姐食添 妳連食 2 次 堅鍾意食喎 ~
      燜餸好架 可以食兩餐 隔日仲入味添呀 ~
      丫 好記得有次老奧唔舒服 但第2日好番 因為傳染咗比我呀 嗚嗚 ~
      家姐好番哂喇 有心木之 ~
      蕃鬼荔枝好味呀 妳買大個果 d 記得雪凍食先好味呀 ~

      刪除