2013年10月6日星期日

蒜蓉豆豉煎帆立貝 + 孜然焗雞肶 + 菜心苗 ( 6-OCT-2013 )


( 6-OCT-2013  SUN )

今朝差唔多 10 點起身   梳洗之後就去食早餐   里奧大人同我講   話佢尋晚飲咗紅酒   瞓瞓下喉嚨好 "涸"   之後瞓唔到   所以出廳睇書   睇到朝早 6 點先瞓   同埋無啦啦係咁 "包雲吞"   所以唔番教會喇 ~


我驚佢作感冒   所以買杯橙汁比佢飲   大拿拿 $19 一杯大橙汁   但真係唔係大杯囉   仲要加埋冰添   都幾呃人   不過我又唔識揀甜橙   如果唔係一定唔買橙汁   哈 ~

之後我去街市買菜同芋絲就番屋企喇   今日超勁熱   番到屋企日即沖涼呀 ~

里奧大人就瞓覺   我就睇雜誌打機咁啦   佢 2 點半起身   又出去食 tea 喇 ~    


煲埋菊花茶   6 點又出去德福拎旅行資料   之後里奧大人又話睇電話   咁我就番屋企煮飯先喇 ~


今晚就咁煮餸算喇   因為飲埋碗湯已經好飽 ~    

是日懶餐 - 蒜蓉豆豉煎帆立貝 + 孜然焗雞肶 + 菜心苗 

蒜蓉豆豉煎帆立貝 - 芋絲墊底   索哂 d 豉汁好好味呀   又可以做埋 lunch box   真係唔錯呢 ~

孜然焗雞肶 - 我諗住倒五香粉   因為我用個樽裝住   但無寫係咩   不過一倒出黎原來係孜然粉 ~        
菜心苗 - $10/斤就買黎食啦   煮埋一大碟   自己煮菜真係抵食好多   哈 ~

搞掂哂都係 8 點幾咋   勁開心   沖埋涼又可以抖喇 ~

沒有留言:

發佈留言