2013年10月25日星期五

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 25-OCT-2013 )

煎薯仔餅 

燜豬手 

蒸龍躉仔 

炒菜心

蓮藕紅蘿蔔豬橫脷瘦肉湯 



家姐買比媽咪嘅柿   我覺得貴呀   不過家姐次次喺 Apita 買嘅生果又真係好好味呢   同埋好新鮮好靚  

( 25-OCT-2013  FRI )

嘩   又 happy friday 喇   今朝有 d 凍呀   不過我懶呀   仍然着短袖衫呢 ~

早餐食奶油多   想齋齋地 ~   


菇場超級靜   所以我講電話真係超級辛苦   勁鬼祟架   之後我打比 frd   因為佢教我打 Pokopang   佢又細聲喎   聽到我幾辛苦   咁我都終於明白   人地聽我講電話原來係咁辛苦呢   哈 ~

但有 d 嘢又唔可以 whatsapp   因為真係打到手指都攰   好似之前家姐 whatsapp 我   佢話見到藍田有間 "譚仔三哥"   問我係咪好過譚仔   咁我話係呀   之後我話下次再同佢食蒜泥白肉   佢話藍田噃   我話牛下咪有囉   駛咩去藍田   之後佢話可以睇下有咩分別嘛   我咪話佢食過囉   之後佢仲打 "譚仔三哥 ?"   我咪話係呀   之後我覺得唔對路   問佢講咩 ?   佢又話頭先果間叫 "譚仔三哥"   仲話我話係堅添   咁我又再話同佢喺牛下食過囉   之後佢打黎喇終於   原來佢睇到果間係藍色嘅 "譚仔三哥" 覺得好奇   因為佢記得譚仔係黃綠色家嘛   仲話所以 whatsapp 都唔係咁好   搞到 d 嘢唔清楚   哎   我咪話係妳自己打得唔清楚咋   唔關 whatsapp 事囉   講咁鬼耐   重點係 "譚仔三哥係藍色字" 又唔講   如果佢一早講話係藍色字   就唔駛講一大輪嘢   有 d 暈 ~~~~

呢日咁好天   所以 Lunch time 出去食酸辣米線   其實我唔餓   不過唔知點解成日好想食囉 ~


食完行咗陣商場   又買咗 2 件長 tee 同 2 條褲   想買好耐啦   終於買到  好開心呀 ~

里奧大人上大陸做嘢   我又順理成章番媽咪屋企食飯呢 ~

家姐今晚早咗小小番   又可以早 d 食飯   之後佢地食生果   不過我無食   傾下傾下又同家姐食咗 1 筒薯片   都幾勁   因為係咁飽嘅情況之下都食到成筒   哈 ~

媽咪依家真係唔敢亂食嘢   真係樣樣跟足哂份量   又無咩油   所以夜晚會餓   就會食包梳打餅   都唔知係咪熱氣得滯   條脷生咗粒黑色飛滋   之前佢話大粒架   仲痛添   搞到我果晚都唔安樂   一番到屋企上網 check 點解會咁   之後佢話飲好多水   條脷無咁痛同埋無再凸出黎   咁我都安心 d   依家粒飛滋好似芝麻咁 size   但就唔痛   唉   希望快 d 消失啦 ~


同家姐 8 點半走喇   番到屋企又即刻開機洗衫同沖涼   里奧大人就差唔多 9 點半番到屋企   算快架喇 ~

5 則留言:

  1. 五好笠..凸凸午安好..哈哈! 諗起依個字好攪笑(打孖送比你)
    點呀..又食酸辣米線呀~怪喎..你唔食酸野又咁like食酸辣米線既?
    係呀~whatsapp好煩! 依家好少同人whatsapp..除左老闆囉
    早排有個n年無搵既fd whatsapp我~都唔得閒whatsapp咁多
    真係想叫佢打比我傾~用handfree對手可以做野ma
    玩whatsapp又要寫又要按制..都好浪費時間囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 下..五音不全笠 妳做咩呀 諗起個凸字就笑住打孖送比我
      唔通妳都真係覺得我前凸後凸 玲瓏浮凸 ?! hey ~~~~
      嘩哈 家姐都話我怪呀 成日食酸辣米線 但堅想食嘛
      我係唔食得酸 但又食得酸可樂糖呢 d 有沙糖果 d 呢
      有 d super sour 糖又鍾意架喎 可能夠醒神 所以鍾意呢 好似鍾意妳咁 ~
      whatsapp 有好有唔好 因為有 d 資料可以保留 同埋又可以 send 相
      不過我好驚用 whatsapp 呢 d 傾計 按到手指頭都痛呀
      依家兩隻手指公濕疹爆哂 所以打嘢仲痛 @@

      刪除
  2. 五唔吳伍之~ 午安好呀 今日仍然有lunch box? happy friday阿姐請去皇后食呀 好耐冇食個羅宋湯好好飲呀 真係好耐冇飲過咁濃郁既羅宋湯
    呢兩日又熱番喇...好彩未執衫啫 我今日都係短袖咋..褸都冇拎
    apita啲生果係幾新鮮架 不過真係貴囉 有時都唔捨得買架 但啲梨同蘋果真係甜啲架
    之媽既煎薯餅有乜材料架 上次煎痴晒鑊呀 >< 攪到都唔敢再煎 你有冇煎過呀?
    要打好多字寧願講好過喇 同埋文字都會誤會架 有時啲人又寫錯字喎..更加難明
    pokopang有乜方法打高分啲架...我成日都好低分 冇心機

    回覆刪除
    回覆
    1. 六 look 木之 午安啦 勁忙呀 堅有嘢做 依家先得閒上網咋 ~
      妳就好啦 有阿姐請食飯 濃郁羅宋湯正呀 聽見都想飲 哈 ~
      尋日原來 29 度呀 唔怪得咁鬼熱啦 可能打風影響 ~
      Apita d 生果真係正 不過我唔捨得買 所以家姐好多時知我番媽咪屋企就買去食囉 ~
      薯仔餅得瑤柱 + 蠔豉咋 真係好鬼易煎燶 要多 d 油先得架 ~
      n 年前煎過啦 刨薯仔刨到第2日手痛 之後無再煎過 lu ~
      打錯意思真係好難明架 最終都要打電話解釋 嘥鬼哂 d 時間 嘩哈哈哈哈 ~
      我 Pokopang 有勁嘢 同埋我依家 power 110 所以可以高分 d 妳加油啦 哈 ~

      刪除
  3. 豬笠豬..依篇係10月25日呀!

    回覆刪除