2013年10月16日星期三

沙茶醬焗雞翼 + 粟米蛋花湯 ( 16-OCT-2013 )



( 16-OCT-2013 WED )

今朝精神好多喇   感恩感恩 ~

秋天真係好舒服呢   但四季如秋又好似好悶咁   哈 ~

今朝早餐未到   咁我會睇報紙先嘅   突然有個男人坐我對面   原來係 8 卦   咁無得避啦 ~


邪完再邪   就係菇場 skype 無啦啦用唔到   咁 admin 同事叫我搵 8 卦 ~     

無得 skype   真係上網上到想嘔   所以 lunch time 出去行   行到 1 點再買牛腩米番菇場食   咁樣 d 時間過得快 d 咁呢 ~


食完之後家姐打黎   話 Pokopang 有 1.5 陪 cherry 呀   又要博命玩玩玩 ~

放工要去鑽石山   因為去旅行社訂位   所以都唔去街市買菜喇   諗住去百佳買菜   但 2 棵唐生菜要 $16 太貴喇   真係買唔落手囉 ~

7 點先番到屋企   其實又唔趕煮飯嘅   因為今晚只係煮麵   只係我想打機啫 ~  

里奧大人差唔多 9 點先放工   真係慘   好在佢番到屋企見到我都會笑   哈哈 ~   

是日懶餐 - 沙茶醬焗雞翼 + 粟米蛋花湯

沙茶醬焗雞翼 - 真係唔想成日都焗黑椒雞翼   真係食唔厭都焗到厭   所以今次用沙茶醬醃   醃咗 20 分鐘都好夠味   最開心係里奧大人話好食嘛   佢咁夜食飯   如果 d 餸唔好食   其實真係好慘囉 ~ 

粟米蛋花湯 - 可能食咗出前一丁都好飽   再飲埋碗粟米湯   我開始有 d 驚粟米湯喇 ~ 

沖完涼抖陣就食埋生果   呢個柚係家姐比我架   中秋節前一星期比架   好在無壞咋   仲好多汁添   呵呵 ~



里奧大人又 11 點先做完嘢   佢多數會睇陣電視 relax 下先瞓   咁我繼續打機陪佢啦   所以又 12 點先瞓咯   oh no ~

4 則留言:

  1. 一笠笠..encore morning
    近排超忙呀~都無時間打機~電視都無睇呀
    依隻game andriod有無? 真係咁好玩呢
    咁我可以介紹比媽咪打~係咪要有line先玩到?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一笠笠呀一笠 午安安哥啦 哈 ~
      我呢排成日打機 真係打到上腦 咩都無做咁 ~
      Pokopang 係要有 line 先玩到架 我覺得好玩過食糖 哈哈 ~

      刪除
  2. 一粒粟米之~ 午安好呀 而家開始涼真係好c服..開始唔駛開冷氣瞓鼻敏感都冇咁嚴重 其實一年四季都係秋天幾好吖 又唔駛轉季又乾爽 啲衫一日就乾喇 勁好
    你同之家姐都好沈迷打呢隻game喎 真係咁好玩既咩? 今晚試下玩先
    我聽日煮你嗰個榨菜肉碎呀 不過想配菜飯 唔駛又特登煮個菜嘛..懶 你買佐咁多款醬轉下都好既 可以快啲清晒嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. 一粒木耳屎 妳好呀 哈哈 ~
      依家 d 天氣真係好舒服呀 我好鍾意呢 ~
      妳講講下又係嘅 執衫換季真係好鬼煩 哈哈 ~
      Pokopang 好玩呀 依家玩到個人頹哂 妳有無 line 呀 ?! 有我就 invite 妳 哈哈 因為我要車厘子 ~
      菜飯好味呀 不過老奧唔太鍾意囉 ~
      屋企好多醬汁 不過我唔識運用 所以來來去去都係果 d 好悶 哈 ~

      刪除