2013年10月17日星期四

樂林小鍋米線 @ 鰂魚涌 ( 17-OCT-2013 )

豬軟骨小鍋米線 ( 小辣 ) - 今次無咗半隻蛋添 @.@

( 17-OCT-2013  THU )

星期四喇又   如果今朝超級精神就好啦   哈 ~

早餐食奄列餐   今朝間餐廳 d 光線好唔同咁呀   我超鍾意呢 ~



Lunch time 未餓   又出去行下先   再去 7-11 買咖哩魚蛋烏冬番菇場食   我想食好耐架喇   因為之前食係好好食   辣汁夠辣   烏冬又煙韌   不過依家唔好食 lu   咖哩無味   烏冬唔煙韌 ~


8 卦終於幫我搞掂咗個 skype   唉   skype 之前叫我更新   我唔理啦   但因為同晴晴會用 skype   但驚 version 唔同用唔到   所以我咪更新囉   點知更完之後就死咗   依家要用番舊 version 先用到   之得唔鬼更新   嘥哂 d 時間 ~

真係邪   之前真係諗住同 8 卦反哂面   依家兜兜轉轉又要佢幫手   唔通我人生一定要有灰色   唔可以得黑同白   噢 ~

放工即走喇   今晚自己去鰂魚涌睇中醫   好感恩無人排隊睇呀   哈哈 ~

睇完都係 6 點 45 分   咁打比里奧大人   佢話係啱啱先開工咋   因為成日見客   咁佢叫我自己食喎   咁又好   因為我想食酸辣米線 ~

下次都唔好一個人去樂林   因為勁掛住家姐呀   因為之前佢陪我食家嘛   但今晚佢要番學   陪唔到我   唉   突然覺得自己一個食好孤單咁 ~

今晚搭地鐵番屋企   咁我要買當參同北芪   所以打比媽咪   咁媽咪話聽日可能買唔到   咁無問題啦   我又唔急   我以為媽咪要覆診咋   點知媽咪話頭暈呀   可能血糖低   所以即飲咗半罐可樂   咁又好 d 喎   咁我都無咁擔心 ~

番到屋企又即煲中藥喇   之後再打幾次比媽咪   問佢點   駛唔駛番屋企睇佢   幾驚佢話我煩呀   哈   差唔多 9 點幾媽咪打黎話無嘢   叫我唔駛擔心   咁我都鬆一口氣喇 ~

里奧大人 9 點半就番到屋企   買埋唐記牛肉飯   其實唐記真係唔錯   不過依家食咗 2 次啫   遲 d 佢應該又話厭架喇 ~


今晚玩 Pokopang 玩到 11 點   因為 11 點之後就無 1.5 cherry   我同個 frd 玩到想嘔   話玩完之後真係要抖一抖   因為成日係咁玩   玩到對眼好攰   同埋好多嘢都無做到   哈 ~

4 則留言:

  1. 易笠..二二笠! 午安好..今日食咩先?
    8卦依D人唔駛同佢反面~純粹當返同事
    做朋友(深交更加無可能)都唔好啦..表面朋友就ok~知ma!
    係呢~媽咪糖尿ok返未? 仲要唔要打針? 記得叫佢小心身體
    身體係自己~無人幫到佢架! 不過你媽咪都好..有咩事都講
    我媽咪唔會架~咩事都話自己攪掂! 大件事都係過晒之後先講
    佢話費事我擔心~不過又衰..我真係會瞓唔著架
    所以話佢囉..咩都要同我講

    回覆刪除
  2. 二笠二笠易易笠 午安好呀 ~~
    今日當然係 lunch box 啦 呵呵 ~
    係呀係呀 妳講得啱呀 ~~ 我同 8 卦真係只能做同事階段 朋友就 no way 啦 太 8 喇 ~
    媽咪仲要打針呀 慘 多謝笠笠關心呢 33 ~
    媽咪有咩事都會同我講架 同埋佢每日打 2 次比我 我聽到 d 聲唔對路就會問有無嘢架 ~
    唉 佢地話唔駛擔心其實仲更加令我地擔心 妳媽咪夠獨立嘛 我媽咪好鬼蛇x (唔識打 妳應該知我講咩 哈) ~
    同埋有時 d 醫生講嘅嘢未必啱 佢地醫人最緊要快之嘛 頭痛醫頭腳痛醫腳 所以佢地講出黎 我地可以即刻上網查資料 有準備係手真係差好遠架 ~~
    妳都叫媽咪自己小心身體呀 天氣轉 記得帶頸巾保護條頸呢 ~~

    回覆刪除
  3. 酸辣二之之~ 午安喇又..今日依然好天氣 正~ lunch帶佐餃+煮米線 阿姐介紹佐壽桃牌隻小橋米線比我食 都ok喎 煮耐佐都唔會淋pat pat 你今日食乜呀?
    一個人食飯個感覺都幾慘架 而家有電話玩都好啲..唔係對眼都唔知望去邊好 有時我寧願捱一陣餓買外賣番屋企食 你有冇食過阿一豬扒酸辣米線呀? 都好好味架..少少麻辣咁
    之媽肯講自己唔c服都好既 有啲老人家寧願病都屎屎下都唔講比屋企人知驚佢地擔心架 有冇買定少少糖比之媽旁身呀 我同事個老公血糖又係好高..食佐藥又突然偏低會暈 一定要有糖喺身邊呀 唔係暈佐就大件事

    回覆刪除
    回覆
    1. 三木之之早啦 ~ 今朝又係好清涼 好舒服呀 ~~
      小橋米線有食過呀 我食蕃茄味 我又係鍾意 d 麵質 煮耐咗都唔會淋 pat pat 呢 哈 ~
      呢排都係帶 lunch box 呀 今日係茄汁豬扒 + 燜節瓜 + 海鮮炒飯 ^^
      係啦 一個人食飯真係幾慘 特別係夜晚黑囉 ~
      我都係玩手機咋 好在對面無人 哈 ~
      阿一豬扒酸辣米線未聽過呀 鰂魚涌嗎 ?!
      媽咪咩都會講唔舒服嘅 呢晚真係好感恩啦 平時我好小會當晚叫媽咪買嘢架 ~
      醫生同媽咪講唔好食糖呀 因為頭暈食糖好危險 會哽親架 飲可樂最好呀 ~

      刪除