2013年10月14日星期一

King Ludwig Beerhall @ 尖沙咀 ( 14-OCT-2013 )

德國雜錦麵包籃 ( 迷你德國麵包圈 2 個 / 農夫包 1 個 / 芥花籽及芝士麵包條 4 條 ) $115

手震添 @.@


好味

今次覺得 d 醬好鹹 

脆皮燒豬肘配酸椰菜及薯仔 $215 - 我 1 月黎食都係 $198   依家咁快就加到 $215   同埋覺得細隻囉   配菜又小咗 @.@


薯餅配煙三文魚件酸忌廉 $135 - 完全無特別   我地覺得媽咪煎嘅薯仔餅仲好食   哈


Maisel's Weisse 0.5 Ltr $64 ( Happy Hour ) / Coke $40 - 一場黎到   點都要飲番杯德國啤啦

啤酒節佈置得好有氣氛架 ^^   

送哂 d 杯比我就好 lu

( 14-OCT-2013  MON )

今日係重陽假期   又有得放假   實在太好呢 ~

里奧大人就慘 d 喇   要 6 點半起身   8 點去到尖沙咀半島見客   之後佢番到屋企打咗幾個乞痴   好開心聽到佢 d 乞痴聲呀   因為代表佢已經番咗屋企   唔駛見客見成日咁嘛   之後望下個鐘都係 9 點半   之後佢話想去吉野家食早餐喎   話無咩人   同埋好似幾好食咁   咁就去啦 ~


今日係家姐生日   本來諗住同埋媽咪一齊去海洋公園   不過工人又放假   里奧大人又要做公司嘢   我又唔太舒服   所以邊到都唔去喇   但就會夜晚同家姐食生日飯呢 ~

想瞓又瞓唔到   所以又打機睇下雜誌咁啦   差唔多 3 點先叫外賣 ~



5 點半約埋家姐一齊喺巴士站等   book 咗 6 點半   去到啱啱好 ~

原來家姐喉嚨唔舒服   大家又唔係咁餓   所以唔食到太多嘢   同埋真係要慢慢食   今晚好多人喺呢度食生日飯   計埋家姐總共有 4 張枱   但我無買 cake 呀   好在家姐又唔想食咋   哈 ~

一出食店就見到有巴士喇   所以一齊跑   其實 20 步都唔駛就到巴士站   哈 ~

家姐喺九龍城轉車   我地番到屋企都係 8 點半   真係好感恩   因為兩程都係好快有車呢 ~

嘩   呢餐勁口渴呀   不過我覺得呢幾日食咩都好鹹咁囉 ~

家姐送比我架   之前佢同事叫佢買哂一套 $500   但我話只鍾意呢 1 隻架咋   咁佢同事話 $100 買比家姐   因為呢 d 係要抽   真係唔係想要邊隻就邊隻   之後家姐同我講   佢同事收佢 $20   咁就差唔多   我覺得 $100 唔值囉   又唔係話超級勁鍾意喎   係呢一刻鍾意之嘛 

2 則留言:

  1. 四之手之~ 午安好喇又 一日真係快過~ 今日帶佐lunch box 本來想出去買油菜..但同事又懶喎 order齋食..咁我淨係order個炒菜 $8都ok多..但食完就坐一日其實都唔健康
    想問pokopang一鋪咁快玩完既? 有冇得打長少少時間架 你好高分呀 係咪打得耐容易啲攞分架...
    補祝之家姐生日快樂 身體健康呀~
    一月到而家加價都唔出奇...而家啲嘢好似每幾個月就加價一次咁@@ 總言之買少少嘢都成百蚊喇
    我都好耐冇食德國菜喇 都好想食鹹豬手 係囉..配料好似少佐啲咁喎
    食薯餅時你有冇話之媽整得仲好味呀? 佢應該好開心呢~
    $500套公仔 好貴呀 你like呢隻公仔架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 五色靈之木木好呀 ~~ 今朝直頭覺得有 d 凍咁呀 妳覺唔覺呀 ?!
      order 炒菜 $8 ?! 炒菜咁搞笑嘅 ~ 多菜無問題喎 多肉就慘 d ~
      無錯 食完坐成日真係唔健康 所以我間唔中都會落去行下 同埋坐喺位時會 un un 腳郁下咁 哈哈 ~
      Pokopang 每舖得 1 分鐘架咋 妳想幾耐呀 哈 ~
      我打得耐之餘 又買 power 又抽到勁動物 所以高分 d 架 ~
      多謝妳祝福呀 木之 ~
      係啦 依家 d 嘢真係加到痴哂線 好記得之前老奧買 modem 一星期之後再去買 居然貴咗 $20 係咪痴到不能再痴丫 ~
      依家一百蚊真係好唔見駛 買嘢煲湯已經無咗 ~~
      德國鹹豬手好味呀 我鍾意食皮 哈哈 ~ 配菜真係小咗架 唉 依家係咁啦 加咗價仲要份量小咗 ~
      呢晚媽咪無去呀 得我地 3 個食咋 ~
      $500 套公仔真係超貴 又唔係話隻隻鍾意 ~
      呢隻 chopper 個樣 我覺得似朱朱 所以鍾意佢囉 哈 ~

      刪除