2013年10月22日星期二

茄汁豬扒 + 瑤柱燜節瓜 + 海鮮炒飯 ( 22-OCT-2013 )



( 22-OCT-2013  TUE )

woo   天氣又好清涼呀   真係心情都好 d 呢 ~

早餐又食芝腿治烘底啦   其實都幾驚熱氣架   但我又唔鍾意食唔烘嘅麵包   硬係覺得有陣味咁 ~


菇場忙咗陣就優優閒閒咁過喇   整下依樣整下果樣   又好快到 lunch time   呢期鍾意帶 lunch box   因為珍珠米真係好好食呢 ~

又放工喇   今晚唔駛去買餸   所以又去超市行下   之後就番屋企 lu ~

抖咗陣就預備煮晚餐喇   今晚自己食先   因為想早 d 去徑步呀 ~

是日晚餐 - 茄汁豬扒 + 瑤柱燜節瓜 + 海鮮炒飯 

茄汁豬扒 - 我喺豬肉檔買架   阿姐好好人幫我拍埋   咁我唔駛自己慢慢刴   依家會用埋蒜蓉一齊醃   好味好多呢   個洋蔥都好耐架喇   估唔到無爛之餘仲好香洋蔥味  哈 ~  

瑤柱燜節瓜 - 今次勁喇   買咗 6 個中型節瓜   抵丫嘛   $6/份咋   買咗 2 份   今晚只係食節瓜都飽 ~  

海鮮炒飯 - 清埋冰格 d 蝦仔同蜆   咁令到個炒飯有 d 咬口咁啦   真係唔錯   哈 ~

之前睇中醫   我仲係無咩氣   所以醫師叫我用當參同北芪燉肉汁   不過我又唔記得買瘦肉   所以就咁煲當參北芪水   聽日拎番菇場飲先 ~

差唔多 8 點 45 分出去徑步   里奧大人都已經係屋企附近   咁叫佢自己搞掂   我番黎先幫佢洗碗   今晚我徑咗 6 個圈   都差唔多半個鐘架   依家其實唔會出好多汗   但都有 d 咁嘅   最緊要係比自己郁下呢 ~

真係超鍾意徑完步之後可以即刻沖涼   抖陣再食生果   食完又抖陣   之後 11 點瞓覺 ~   

6 則留言:

  1. 午笠..午安好! 今日食咩lunch呀?
    d節瓜真係咁平喎~食多d節瓜好好呀
    好似我咁..夠正氣! 哈哈
    今早我都開始起跑~都成個月無跑啦
    不過天氣超好~今早跑都好舒服
    你keep住行都好架~行氣活血呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 笠午笠 ~ 午安好呀 ~ 我當然係 lunch box 啦 最鍾意煮飯 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈 ~
      我記得妳話節瓜名菜心好嘛 所以咪食囉 好似食妳咁 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈 ~
      呢個天氣跑步超爽啦 我其實都係叫行 徑步都叫唔上囉 但真係旨在行氣活血 呵呵 ~

      刪除
  2. 二四六節瓜之~ 午安好呀 我噚日又食酸辣米線喇 呢期真係愛上佐...你今日食乜呀 而家日日都煮飯咁滯喎 勤力之呀~ 我今晚同屋企人去食buffet呀 因為有coupon十個有半價先去..而家啲dinner buffet真係超貴 衰在有好多間都冇乜嘢食嘛 好唔抵囉
    煮茄汁嘢你唔like加新鮮蕃茄架? 食多啲蕃茄有益呀 節瓜好吖 搵日都煮下先~ 節瓜炆排骨 個豬肉檔咁好幫你揼埋既 我好怕買新鮮豬扒驚好un呀....
    冇乜氣行下練番條氣都好架 呢個天氣去徑步最c服呢..夏天未開始行已經流晒汗 dislike~

    回覆刪除
    回覆
    1. 二氧化碳木之 午安好呀 哈哈 九唔搭八添 ~
      酸辣米線好食呀 妳講講下我又想食添 咪再講喇下 餓呀 ~
      我今日又係 lunch box 呀 ~ 丫 唔好提啦 呢星期煮得 2 日咋 煮埋今晚 星期日先再煮 ~
      嘩 我又去食 dinner buffet 呀 妳食咁小 妳唔好去啦 比我去 嘩哈 ~
      dinner buffet 真係超貴呀 所以如果我食 我會食 tea buffet 真係應該可能會飽到晚飯都唔駛食咯 ~
      我完全唔記得可以加新鮮蕃茄呢回事 哈哈 好在妳提醒我 等我下次加番 d 先 ~
      煮節瓜真係好方便 買完唔煮住又唔駛驚 都留得一兩日 唔駛下下去買菜 ~
      呢檔豬肉檔阿姐好好人架 下 新鮮豬扒 un 架 ?! 我唔識喎 我煮咩肉都 un 架啦 唔怕 哈 ~
      呢個天氣做咩都好啦 哈 夏天同冬天真係唔多想郁囉 所以唔肥都難 @@

      刪除
  3. 吖..仲有呀 pokopang我加唔番你喎 因為你仲喺我list到..我仲有send四葉草比你架 咁你add唔add得番我呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 木之 ~~ 搞掂哂喇 唔該 ~
      但妳係 NO SCORE ~~
      LINE 有時好怪 明明玩咗但無分 一係就 add 唔到人 ~~

      刪除