2013年10月27日星期日

茜廊 @ 九龍灣 ( 27-OCT-2013 )

紐西蘭肉眼牛扒

紐西蘭鑊仔牛柳

酥皮忌廉湯

齋湯無料 @.@

蒜蓉包

( 27-OCT-2013  SUN )

今朝 10 點 20 分起身   懶下床之後   里奧大人話要番教會   所以即彈起身沖涼洗頭   之後就去食早餐喇 ~


里奧大人依家會加 $3 轉食出前一丁   湯底都深色 d

早餐又遲   所以都趕唔切番教會喇   咁里奧大人番屋企   我就去超市買雪梨同石榴汁喇 ~

呢排隻手背又痛   咁里奧大人問我係咪用得多 mouse 所以痛   不過我話無特別用多到啦   之後佢笑住話我打機打到手痛呀   咁又似 d 喎   因為我打完自己部手機   會再打埋佢部手機架   唉   真係要停一停喇又 ~

里奧大人知我手痛   所以佢熨哂自己 d 恤衫同西褲   咁我煲完雪梨蘋果水就我熨番   佢就做公司嘢   熨衫隻手係唔會痛   反而拎袋揹上膊頭嘅時候   隻手一屈就最痛   慘 ~

差唔多 1 點幾   家姐黎我屋企停車場交收   因為我買咗樽勁辣椒油同埋夏威夷果仁同埋鵝肝腸比佢呢 ~

熨完都已經 2 點 45 分   咁出去食 tea 喇   順便行一陣抖下氣   依家出街覺得凍添呀   不過就勁乾燥   要密密搽 cream ~


做開有條路   咁抹乾淨哂 d 嘢   再執埋零食柜就真係抖喇   今日做咗成日嘢   所以我一早講家今晚唔煮飯   唔想比自己咁辛苦呀 ~

里奧大人無啦啦記得之前佢家姐比咗張茜廊 coupon 10月31日到期   咁一定要今晚用啦   因為平時又唔知里奧大人幾點放工喎   如果 9 點放工   我都唔會去咁遠食 ~

呢間餐廳應該每枱都係用 coupon 架喇   因為以前無咁多人食嘛   最搞笑有個侍應同個客講呢度好嘈   好似街市咁   唔知點解   我接受到酒樓嘈   但唔接受到西餐廳咁嘈架喎 ~

經過淘大又買咗對鞋   不過我要嘅 size 要訂   咁無咩所謂啦   又唔係趕住着   所以我就訂 lu ~

番到屋企抖陣就沖涼喇   超勁舒服   依家沖完涼都唔駛開冷氣   實在太好喇 ~

今晚又打下機   又睇下雜誌都 12 點喇   但其實我又唔係好眼瞓   不過都要瞓囉 ~

2 則留言:

  1. 對眼一條線阿之午安好呀~ 今日精唔精神呀 我ok喎..不過星期一都係唔想番工囉 放假既時間可唔可以耐少少既啫~啫~啫~
    有時都想加錢轉出前一丁架..不過覺得唔抵嘛 有啲茶餐廳加$4添..自己煮都唔水咁貴嘛 但大光麵真係幾難食既....
    係咪拎重嘢太多呀 我同事又係拎得多重嘢手痛 連釘嘢都用唔到力..你去超市唔好買咁多嘢喇 整親好難好番架 乖~ 我諗唔關打機事卦...你會唔會連續打一個鍾機先
    最唔like啲湯冇料 因為煲咁大煲湯實要落好多料先煲到出嚟架嘛..冇料可能係用粉開都唔奇 e...我之前買佐塊酥皮想整酥皮湯 但唔記得用..嗰日攞出嚟焗佐少少試...焗唔起呀 應該放耐佐..嘥佐

    回覆刪除
    回覆
    1. 四重奏木之 妳好呀 呢個名諗起曲奇飯 哈哈 ~
      早啦 妳眼瞓無 ?! 我 ok 喎 ~
      星期一真係無咩邊個想番工 妳覺唔覺呀 ?! 就算夜晚去街都無咩 mood 架 唔好講話番工 係咪先 ?!
      轉丁加 $4 真係貴啦 但有 d 丁都唔好食架 同大光麵口感一樣 我唔知呢間用咩麵呀 不過都一樣好爽口 最怕 d 麵林 pat pat ~
      我個袋係重 但係都係膊頭痛啫 唔會手掌痛囉 ~
      我真係打成 1 個鐘頭機架 所以老奧成日話鬼我 哈哈 ~
      係呀 無料嘅湯真係飲有顏色嘅水咁囉 我覺得開粉有咩出奇 佢理得妳 最緊要賺錢 無哂良心可言架喇 ~
      酥皮 我之前買過 2 次 但次次買完無用就過期 所以我唔再買酥皮 哈哈 ~
      嘩 擺得耐會焗唔起架 真係唔知呢 咁我仲更加唔會整 嘩哈哈哈哈 ~

      刪除